Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5311 článků.

icon Profil mizerného šéfa

25.3.2002 

Opouštějí dobří a talentovaní zaměstnanci váš podnik? Pokud ano, uvědomte si, ne vždy je tomu tak z finančních či sociálních důvodů. Klíčovým faktorem může být nadřízený. Špatní vedoucí tak mohou mít…

icon Webové nástroje usnadňují spolupráci členů týmu

12.3.2002 

Pracovní porady jsou sice moderní, ale mnohdy neefektivní. Přitom je to často jediná možnost a příležitost, kdy spolu mohou členové pracovního týmu komunikovat a sdílet informace. Rozvíjí se však i…

icon Správa znalostí: v cestě stojí peníze a ego

8.3.2002 

Většina firem se shoduje na tom, že znalosti jsou nejdůležitějším majetkem, ale jejich názory se již liší, pokud jde o smysluplné a motivující ohodnocení těch, kteří svými znalostmi přispívají. Správa…

icon Co to je, když se řekne... Change Manager

6.3.2002 

Změna v podniku nezahrnuje pouze nákup nových počítačů, instalaci nového softwaru či implementaci e-learningového programu prostřednictvím intranetu. Ani zaškolením zaměstnanců celý proces ještě…

icon Firemní kultura - má ještě tento pojem význam?

1.3.2002 

Podniky musí víc než dříve dbát na to, aby se jejich zaměstnanci cítili dobře. Jen tak mají šanci udržet si ty nejlepší. Bez motivovaných a angažovaných zaměstnanců nelze dosáhnout rostoucích zisků a…

icon 16 tipů pro efektivnější firemní školení

27.2.2002 

Dobrá výuka je univerzální a má několik charakteristických rysů, které se dají aplikovat kdekoli. Nezáleží na tom, zda je ústředním tématem nový výrobek, společenské vědy nebo jazyky. Internetová…

icon Kdo by měl stát při implementaci IT?

25.2.2002 

Při zavádění informačních technologií by měly stát týmy spolupracovníků. Ty přitom musí brát na vědomí politiku organizace, zaměstnance, jejichž práci nová IT ovlivní, obchodní partnery, podílníky a…

Článek v rámci předplatného Americká firemní kultura

19.2.2002 

Lze vysledovat několik určitých faktorů, které ovlivňují pracovní klima v amerických podnicích. Pohybujete-li se v některé americké korporaci, případně v její dceřinné společnosti, nemůžete si…

icon Firemní procesy v reálném čase

19.2.2002 

Již dnes je zřejmé, že informační systémy zcela změní obchodní organizace v té podobě, v jaké je známe dnes. Je celá řada oblastí, do nichž zasáhnou.Společnost General Electric například využívá…

icon Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

13.2.2002 

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými jmény a bohatou minulostí, mají menší firmy problémy s náborem nových zaměstnanců. Jedním ze způsobů, jak nalákat nové…

icon Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

28.1.2002 

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má usnadňovat potenciálním zákazníkům orientaci v nabídkách a také reprezentuje firmu vyjadřuje to, co je…

icon Vedení pracovního týmu v krizové situaci

28.1.2002 

Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat nestandardně. Svou roli zde hraje stres a nejistota velmi často dochází ke konfliktům a vztahy mezi lidmi se mění, bohužel často k…

icon Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

28.1.2002 

Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který měl zjistit, jak důležité jsou pro zákazníky a firmy strategie ochrany soukromí, publikované na firemních webových stránkách.…

Klíčem k úspěchu v práci jsou interpersonální dovednosti

22.1.2002 

Akademické znalosti jsou pro získání dobrého místa pochopitelně velmi důležité, nejsou však nejdůležitější. Zaměstnavatelé si podle průzkumů mnohem více cení sociálních a komunikačních schopností. V…

icon Zakladatel firmy nemusí být nutně dobrým manažerem

21.1.2002 

Začínající firmy postupem času zjišťují, že schopný zakladatel nemusí být ještě schopným výkonným ředitelem (výjimku tvoří snad jen Microsoft a Bill Gates a Dell a Michael Dell). Ve většině případů…

Výpis 52665280 z celkem 5311