Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Společnost Mars jmenuje Danielu Hlaváčkovou novou portfolio ředitelkou pro střední Evropu

25.8.2021 

Společnost Mars, jeden z největších světových výrobců cukrovinek, žvýkaček, potravin a krmiv pro domácí zvířata, oznámila, že Daniela Hlaváčková, která v současné době zastává pozici manažerky trhu na…

Přemýšlíte, jaký dárek dáte na Vánoce svým zaměstnancům nebo obchodním partnerům? Něco, co opravdu ocení? Darujte jim zdraví!

23.8.2021 

Zdraví zaměstnanců je poslední rok pro většinu firem důležitější než kdykoliv předtím. Proto i sami zaměstnanci se obecně snaží více dbát o své zdraví. Snaží se více sportovat a podporovat svou…

Článek v rámci předplatného icon Skutečně platí, že dobrá prezentace musí být vždy krátká?

23.8.2021 

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prezentace krátké a stručné a nezahrnujte posluchače přílišným množstvím informací. Vzhledem ke schopnosti lidí udržet pozornost pouze krátkou…

Článek v rámci předplatného icon Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně

19.8.2021 

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, připomeneme si dnes, jak této námitce čelit.

Meet and Code nabízí grant na podporu rozvoje digitálních dovedností dětí a mládeže

17.8.2021 

Již pátý ročník vzdělávací akce Meet and Code pomůže ve 35 zemích včetně České republiky rozvíjet digitální dovednosti mladých talentů. Za iniciativou, díky níž se za pomoci grantu po celé Evropě…

icon Jak mohou manažeři předcházet svému vlastnímu vyhoření?

10.8.2021 

Manažerská funkce splňuje všechny parametry, které ji předurčují k tomu, aby byla jednou z nejrizikovějších co se týče potenciálního syndromu vyhoření. Je to často stresová práce, při které musíte…

icon E-commerce zažívá boom, úspěch přesto není zaručený

9.8.2021 

Koronavirus otevřel plno nových možností a vývoj, který by za jiných okolností trval i několik let, byly firmy schopny zvládnout během několika měsíců. Není tomu jinak ani v e-commerce prostředí. V…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

5.8.2021 

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb/produktů co nejvíce pro sebe a požadují ceny, termíny a služby, které pro vaši společnost…

Ekonomický a sociální efekt: Odvažte se naslouchat lidem ze „spodních pater pyramidy“, těm, kteří obvykle bývají opomíjeni

5.8.2021 

Říká se, že Tariq, saúdskoarabský dovozce společnosti Bobcat, by mohl koupit celou mezinárodní společnost Bobcat s 3000 zaměstnanci a jednoduše za ni zaplatit svou kreditní kartou. Je také známý tím,…

Článek v rámci předplatného icon 4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa

29.7.2021 

Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní techniky a díky tomu zbytečně nedosahují svého plného prodejního potenciálu. Nebuďte takovýmto prodejcem a zlepšete vlastní…

icon Tajemství úspěšných lídrů? Umí číst a používat řeč těla.

28.7.2021 

Když se na někoho snažíte zapůsobit nebo s někým jednáte, co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky daného člověka? Zní to jako sci-fi, ale existuje schopnost, která se čtení myšlenek…

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

27.7.2021 

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem. Několik vln koronakrize akcelerovalo často roky obtížně prosaditelné změny ve firmách jako home…

TRC Index: Za obědy platíme rekordní částky, do restaurací ale chodíme mnohem méně než dříve

22.7.2021 

Za obědy v restauracích platí Češi výrazně více, než na kolik byli zvyklí před koronavirovou krizí. V červnu se průměrná útrata vyšplhala na rekordních 137 korun. Oproti začátku letošního roku je to o…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

7.7.2021 

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce – musí to být interaktivní dialog, během kterého zjistíte, co klient potřebuje, jaký problém řeší a…

Článek v rámci předplatného icon Jak mít spokojené zákazníky?

1.7.2021 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní: excelentní zákaznický servis, díky kterému nejen že se zvýší loajalita současných klientů, ale díky…

Výpis 526540 z celkem 3026