Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25249 článků.

Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?

2.10.2018 

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme začínali sérii článků o principech a technikách, které se při nastavování manažerského stylu ukázaly…

Článek v rámci předplatného icon 4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

2.10.2018 

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem. Důvěra a schopnost empatie jsou také zásadní z obchodního hlediska, protože klienti nebudou ochotni…

icon Reportáž: Internet věcí jako perspektivní studijní zaměření na VOŠ a SPŠE Plzeň

1.10.2018 

Co si vůbec pod pojmem Internet věcí představit? Jedná se o obor, který se zabývá dálkově ovládanými spotřebiči, digitalizací a automatizací. V rámci reportáže na Vyšší odborné škole a Střední…

Je nutné řešit Employer Branding jenom kvůli zaměstnancům, fluktuaci a potřebě získat zájem dalších uchazečů?

1.10.2018 

Současná situace na trhu práce přiměla zaměstnavatele soustředit své síly na budování značky zaměstnavatele, a tak se snižují aktivity směřující k budování značky lídra ve svém oboru. A je dobré tyto…

Článek v rámci předplatného Chybí vám lidi a ti stávající odchází? Přijďte si pro inspiraci, jak to dělají jinde - 1. 11., Praha

1.10.2018 

Nemáte lidi a panikaříte? Nejste sami. Jak zaujmout, získat nové a zároveň udržet angažované stávající zaměstnance napříč generacemi? To je otázka, kterou si neustále dokola pokládá mnoho…

icon Jak vytvořit optimální firemní kulturu?

1.10.2018 

Aby mělo smysl hledat odpověď na tuto otázku, musíme vědět, jak má ta optimální kultura vypadat. Víme to?

icon Online seznamování vám může pomoci v kariéře

1.10.2018 

Existují dovednosti, které se můžeme naučit při online randění, a které následně můžeme využít i při hledání práce, v kariéře a v životě obecně – protože první rande je koneckonců tak nějak podobné…

Spokojenost zaměstnanců záleží na HR. Mýtus nebo realita?

27.9.2018 

Výzkum britské společnosti Social Market Foundation ukázal, že šťastní zaměstnanci jsou až o 20 % produktivnější než ti, kteří v práci šťastní nejsou. U obchodníků je to ještě mnohem více – ti šťastní…

icon Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

27.9.2018 

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či služby s cílem oslovit kupujícího a sdělit mu, resp. zaujmout ho dostatečným…

Článek v rámci předplatného icon Netradiční tipy, jak odbourat stres a naladit se pozitivně na celý den

27.9.2018 

Každá práce je stresová, ale pokud pracujete v prodeji a obchodě, můžete se do stresu dostávat ještě častěji, než většina ostatních lidí. V dnešní uspěchané době je potřeba vzít do vlastních rukou…

Vedení změn: tvůrčí práce nebo noční můra?

26.9.2018 

Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme zvyšovat vlastní přidanou hodnotu, dosahovat výsledky a zajistit udržitelný rozvoj…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

icon Udržte si talenty: Jak na to

26.9.2018 

Když jde o pracovní sílu, klíčové jsou angažovanost a efektivita. Každý nováček musí pochopit procesy a kulturu vaší firmy co možná nejrychleji. Snažte se proto mít takový nástupní program, který…

Článek v rámci předplatného icon Německé firmy opouštějí Irán

25.9.2018 

Spojené státy pod vedením prezidenta Trumpa uvalily sankce na společnosti, které obchodují s Iránem, nebo v něm podnikají. Sankce se dotknou zejména firem činných v leteckém průmyslu, pojišťovnictví,…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se psát e-maily, které zaujmou

25.9.2018 

Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky úspěšných způsobů je e-mail. Pokud ale nemáte jinou možnost a pokud hlavně víte, jak takový oslovující e-…

Výpis 57015715 z celkem 25249