Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

Proč zavádět HR procesy

8.12.2020 

Z jakého důvodu bych se vůbec měla o něco takového zajímat? Pokud jsem podnikatel a mám zaměstnance, tak to stojí za zamyšlení. Proč? Protože budu mít ve firmě pořádek a ten pořádek a jasné postupy…

icon Tajemství vaší nepostradatelnosti

3.12.2020 

Zaměstnání měníme stále častěji. Řada z nás se také věnuje více projektům současně, než jak tomu bylo v minulosti. Touha po změně je hlavně mentální. Jako lidé toužíme po otevřených personalizovaných…

Bouřlivý propad nebo bouřlivý růst: motivace v době nejistoty a rychlých změn

30.11.2020 

Jako ve většině HR procesů je i v motivaci zaměstnanců role HR metodická. Aby bylo HR úspěšné, musí chápat jak potřeby společnosti, tak i potřeby zaměstnanců. Musí také předvídat účinky jednotlivých…

icon Za jak dlouho dokážete přimět své lidi ke změně?

20.11.2020 

Návyky jsou užitečné, protože jsou efektivní. Nemáme mozkovou sílu přemýšlet o všem, co děláme, takže potřebujeme zkratky. Jízda na kole, otevření dveří, pozdravení – to vše dokážeme bez toho, abychom…

icon Zbavte se svého strachu ze ztráty zaměstnání

18.11.2020 

Obavy jsou pochopitelné, ale neužitečné. Výzkumy ukazují, že úzkost nás nutí hledat spíše hrozby než příležitosti. Kromě toho, že nám vštípí všudypřítomný pocit nervozity nebo strachu, zhoršuje také…

Assessment centrum v době covidové: pro firmy všech velikostí i státní správu

16.11.2020 

Zkušený tým z DMC management consulting se podílel na výběru nové ředitelky Národní galerie Praha. Součástí výběrového řízení bylo i assessment centrum. Přestože jeho formu ovlivnila aktuální…

Článek v rámci předplatného icon Webináře si nyní můžete vyhledávat i v Selflearningu

5.11.2020 

Současná doba přináší řadu novinek v oblasti osobního rozvoje s důrazem na online vzdělávání. Proto byl v Selflearningu skupiny ČEZ spuštěn katalog webinářů a online vzdělávání. Aktuálně zde najdete…

icon Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

2.11.2020 

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií chřipky z roku 1918 zoufale snažil překonat boje a tragédie a začít znovu. Lidé hledali „návrat k normálu“, jak kdysi prohlásil…

icon Umění improvizace: základní techniky pro zlepšení vašich řečnických dovedností

22.10.2020 

Představte si improvizovanou řeč jako rozhovor. Nemusíte jej plánovat. V rozhovoru máte bez námahy co nabídnout. Zahajte konverzaci a jak budete mluvit, další slova vám sama přijdou na jazyk... Zdá se…

Článek v rámci předplatného icon Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

20.10.2020 

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a prozkoumat, jak můžeme zapojit i kreativitu vlastních zákazníků.

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

icon 10 dostupných nástrojů pro řízení projektů

16.10.2020 

Četné studie potvrzují, že používání nástrojů pro správu projektů zvyšuje výkon a produktivitu týmů. Pokud jste právě zahájili podnikání nebo hledáte možnost, jak zefektivnit práci ve vašem týmu,…

Článek v rámci předplatného Týmová diverzita a 6 tipů, jak ji podpořit

15.10.2020 

Manažer náboru je často jedinou osobou zaměřenou na měkké dovednosti uchazeče – tedy základní kompetence, chování. A to je problém. Přečtěte si 6 tipů, jak podpořit větší diverzitu v týmech.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

8.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

Výpis 751765 z celkem 4562