Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25233 článků.

Vzděláváme manažery i letce

4.10.2016  Rozhovor s Petrou Navrátilovou, ředitelkou Institutu celoživotního vzdělávání VUT v Brně

Celoživotní vzdělávání nabízí řada univerzit, čím se liší Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně? Náš institut má řadu aktivit. Nabízíme kurzy externím zájemcům a jsme schopni sestavit i kurzy…

icon Online trh práce v ČR (2/2): Kde se vyplatí inzerovat pracovní pozice

4.10.2016 

V úvodním článku o stavu tuzemského online trhu práce jsme se zabývali téměř monopolním postavením společnosti LMC (Alma Media), provozovatele portálů Jobs.cz, Prace.cz, Profesia.cz, Monster.cz nebo…

icon Umění facilitace: Jak odhalit myšlenky těch, kteří mlčí?

4.10.2016 

Představte si běžnou pracovní poradu: jednací místnost, kolem stolu asi deset lidí, v čele sedí šéf a vysvětluje ostatním situaci. Do konce roku je potřeba vypracovat plán, jak snížit náklady na…

icon Vyhrajte volnou vstupenku na konferenci Světová laboratoř lídrů od People Management Fora

3.10.2016 

Čtvrtá průmyslová revoluce, robotizace a stroje, to jsou faktory, které dnes významně mění řadu firem, a nejen ty výrobní. V rámci letošního ročníku konference Světová laboratoř se budeme věnovat…

Článek v rámci předplatného icon Zvykli jsme si hledat jednoduchá řešení a zapomínáme, že pracujeme s živými lidmi

3.10.2016  Rozhovor se systemickým koučem a business terapeutem Petrem Hložánkem

Řekněte alkoholikovi: Přestaň pít! Myslíte, že přestane? Patrně ne Ve firmách se to podobnými zadáními jen hemží a očekáváme, že fungovat budou. Motivace, angažovanost, spolupráce, udržení či získání…

Aktuální trendy v ICT a kybernetické bezpečnosti

3.10.2016 

Sotva jeden vstřebá technologické novinky, rázem se objeví novinky další. Zastavte se u nás v Training centru ALEF a updatujte své znalosti nebo si jen rozšiřte obzory. ALEF dlouhodobě disponuje…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

3.10.2016 

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom, zda klient u firmy zůstane, nebo přejde jinam. Společnosti proto v minulých letech investovaly mnoho…

icon Oslabení osobních výkonnostních odměn může firmě prospět

3.10.2016 

V právnických společnostech a dalších společnostech poskytujících služby firmám zajišťují systémy odměňování to, že nejvíce dostanou partneři, kteří přinesli nejvíce peněz. Odměňování založené na…

Článek v rámci předplatného O čem vlastně je firemní kultura

3.10.2016 

Nemyslete si, že firemní strategie je vše. Ještě důležitější je totiž firemní kultura. Ta by měla být větší a silnější než každý jednotlivec. Potom bude fungovat tak, jak má bude inspirovat lidi, aby…

icon Zákazníci chtějí inovace, jen nevědí jaké: Je to na vás

3.10.2016 

Například firma Nest Labs, která je dnes lídrem na trhu chytrých termostatů, dokázala svůj produkt postupně zlepšovat. Neúnavně se snažila trhu nabídnout stylový a učení schopný termostat a nyní je…

Článek v rámci předplatného icon Kartel OPEC omezí těžbu ropy

30.9.2016 

Země kartelu OPEC se ve středu v Alžíru dohodly na omezení těžby ropy, aby zvedly její cenu. Těžba by se měla zastavit na přibližně současné hodnotě. Nízké ceny ropy sice měly negativní vliv na…

icon Schopnost vést půjde brzy zjistit už u dětí – ze vzorku slin

30.9.2016 

Vědecký výzkum leadershipu funguje velmi dobře a přináší velké množství seriózních poznatků. Většina lidí, včetně osob odpovědných za výběr a hodnocení lídrů, však tyto vědecké poznatky nezná. Proto…

Většina Čechů je v práci spokojena. Nejvíce motivují i demotivují peníze

30.9.2016 

Téměř 72 % Čechů je ve svém zaměstnání spokojených. Vyplývá to z nedávného průzkumu, který realizovala personální agentura Grafton Recruitment mezi 2 286 respondenty. Je to dáno nejen výrazným…

David Meier pokřtí v Praze „bibli“ talent managementu

30.9.2016 

DMC vydává ve spolupráci s nakladatelstvím Grada český překlad knihy Davida Meiera TOYOTA TALENT David Meier povede v Kaunickém paláci v Praze 3. listopadu exkluzivně pro české a slovenské firmy…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

30.9.2016 

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem si totiž stále neuvědomuje, že aby se klient cítil součástí určité komunity, musí být přesvědčen o…

Výpis 78167830 z celkem 25233