Čtyři nezbytné vlastnosti moderního lídra
Moderní doba vyžaduje i moderní styly řízení. Jak se mění pracovní kultura i očekávání zaměstnanců, musí i management firem adekvátně reagovat a dosazovat do vedoucích funkcí vhodné typy pracovníků,…
Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.
Moderní doba vyžaduje i moderní styly řízení. Jak se mění pracovní kultura i očekávání zaměstnanců, musí i management firem adekvátně reagovat a dosazovat do vedoucích funkcí vhodné typy pracovníků,…
Chcete se stát lepším lídrem? Světově proslulý speaker a kouč Brian Tracy má pro nás na toto téma zásobu dobrých rad.
Každá větší či menší společnost potřebuje v určitém okamžiku najít nového člověka na konkrétní pozici. Pro personálního manažera to znamená sestavit si seznam kompetencí, které by měl případný…
V této epizodě Hireconomics vám ukážu, jestli byste měli využívat placený LinkedIn účet, a případně, který placený LinkedIn účet je nejlepší pro recruitment a talent sourcing. Před třemi roky bych vám…
Aktuální situace na pracovním trhu nutí zaměstnavatele stále častěji a vroucněji přijímat jako pracovníky ty skupiny lidí, kteří se dříve nacházeli spíše naspodu hierarchie z pohledu potenciálního…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už obchodně či osobně, se může jevit zejména introvertním typům jako tvrdý oříšek. Pokud však navštěvujete…
Zaklínadlem dnešní doby je všudypřítomná změna. Svět a práce totiž již dávno nefunguje na zaručených postupech, jistotách. Dnešní svět je možné charakterizovat jako VUCA svět.
To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my sami tím, jak se chováme sami. Lidé jsou nejraději ve společnosti pozitivních, motivujících a inspirativních lidí, kteří kolem…
Proces výběru nového pracovníka rozhodně není jednostranný. Především v dnešní době, kdy se firmy přetahují o kvalitní zaměstnance, si naopak pracovníci vybírají své zaměstnavatele. A díky internetu a…
Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností – komunikační dovednosti, adaptabilita, kreativita, týmová práce, empatie a emoční integrita. V …
Žijeme v prostředí plném rizik. Setkáváme se s nimi na každém kroku, ale zdaleka ne vždy si jich s potřebným respektem všímáme. S hrozbami, které nám působí nebo mohou způsobit něco nepříjemného. O…
Nejen manažeři lidských zdrojů se obávají ztráty zaměstnanců – může to notně potrápit všechny vedoucí pracovníky a manažery jednotlivých oddělení. I ti se mohou dostat do stresu, když jejich týmy…
Kritické myšlení by mělo být vlastní všem, kdo si chtějí osvojit umění „vybrat si pro sebe z velkého množství informací správně". Začnete přemýšlet v kontextu a v souvislostech, budete si hledat…
Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a to vše pouze za účelem zisku. Bohužel v některých případech je tento stereotyp pravdivý. Prodejní…
Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní techniky a schopnost určit si priority. Takové jsou osobnostní vlastnosti top prodejců, kteří svůj čas dovedou maximálně…