Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25018 článků.

icon Roman Krátký v Management TV: Efekt vzdělávání ve firmách může zlepšit zapojení managementu

Audio  27.5.2015 

Roman Krátký je odpovědný za řízení veškerých aktivit společnosti top vision s důrazem na rozvoj nových obchodních příležitostí na trhu profesního vzdělávání, rostoucí kvalitu služeb a spokojenost…

Využijte výhodné předplatné News portálů již od 690 Kč ročně či zcela zdarma*

26.5.2015 

Aby portály HR News, Management News a Sales News poskytovaly hodnotný obsah, potřebují tým novinářů, překladatelů, programátorů, grafiků, helpline a další zázemí. Proto je čtenářům od večerních…

icon 7 tipů, jak být přesvědčivější

26.5.2015 

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby vám zvýšil plat, nebo své dítě, aby…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

26.5.2015 

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před zákazníky neztratil svou důvěryhodnost?…

icon Jack Welch o tajemství úspěchu v práci

26.5.2015 

Kolik lidí, které znáte, je skutečně spokojeno ve své práci? A jste vy jedním z nich? Skutečnost je totiž taková, že mnoho lidí ustrnulo ve své kariéře a v současné chvíli nemá žádné vyhlídky na…

Článek v rámci předplatného Více mužů na mateřské i ošetřovačce

26.5.2015 

V České republice stoupá počet mužů, kteří čerpají peněžitou pomoc v mateřství (tzv. mateřskou*). Tento mírně rostoucí trend je patrný z údajů České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ). I když ženy…

Ohlédnutí za konferencí HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

25.5.2015 

20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy již XVIII. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum. 290 účastníků přišlo diskutovat a podpořit význam…

Vyhrajte vstup na HR snídani na téma zlepšování administrativních procesů

25.5.2015 

Odborná HR snídaně FBE Praha pro HR profesionály Současným trendem ve firmách je zaměření na zlepšování a optimalizaci procesů vedoucí ke zvýšení efektivity a produktivity práce v administrativních a…

icon Buďte férovým manažerem

25.5.2015 

Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním podle jeho zásluh a na základě jasných pravidel. Přístup a rozhodování musí mít určitou logiku. Podle…

Článek v rámci předplatného icon 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

25.5.2015 

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…

Článek v rámci předplatného Budoucnost náborářů je prodej, zbytek zvládnou stroje

25.5.2015 

Práce náboráře již brzy bude zahrnovat pouze úzkou spolupráci s manažery a prodej pracovních míst předvybraným nejlepším kandidátům. Ostatní dosavadní úkoly, jako je sourcing, procházení životopisů,…

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

Článek v rámci předplatného Jdeme společně k naplnění osobního a společného záměru

22.5.2015 

„Hledejme a zaměřme se na to, co nás spojuje, co máme společného, ne na to, co nás rozděluje.“

icon TÜV SÜD nadále pokračuje v růstu: Obrat více než 2 miliardy EUR

21.5.2015 

Nové rekordní výsledky za rok 2014: Obrat 2,061 miliardy a zisk 187 milionů EUR (upravený zisk EBIT) Globální hráč: TÜV SÜD v současné době zaměstnává více pracovníků v zahraničí než v …

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon

21.5.2015 

Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce pracuje primárně s telefonem, přes který získává potenciální klienty nebo nové zákazníky. Tento druh kontaktu je stále jedním…

Výpis 92569270 z celkem 25018