Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13037 článků.

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé bojují o své bývalé zaměstnance

17.2.2006 

Rostoucí počet zaměstnavatelů dělá zásadní opatření proto, aby pomohli ženám se známým problémem - jak se vrátit do pracovn&…

Článek v rámci předplatného Využijte reklamní chování pro přilákání kvalitních adeptů

15.2.2006 

Popis pracovní pozice je primární marketingový nástroj HR. Po stránce obchodního marketingu se dá srovnat s reklamou, letákem nebo produktovou brožurou. Měl by odrážet různé nákupní vzorce vašeho…

Opravdu záleží na specializaci?

15.2.2006 

Je běžné, že zvolená oborová specializace znamená jasnou definici toho, co budete dělat po ukončení školy? Odpověď je ne.Lidé si myslí, že specializace určí jejich budoucí kariéru, ale nemusí to tak…

Otevřená pracoviště škodí zdraví

14.2.2006 

Otevřené pracovní prostory jsou prokletím mnoha zaměstnanců. Chybějící stěny někdy pomáhají dozvědět se o kolezích a jejich blízkých takové intimnosti, které ani vědět nechceme. Znamená to určitou…

icon Kdo pracuje 14.2. přesčas?

14.2.2006 

Tento rokodhadují Američané útraty na den svatého Valentýna na 13,7 miliardy dolarů tj. zvýšení oproti loňským 13,19. A tak je den svatého Valentýna největších 24 hodin pro obchodníky s květinami,…

icon Jak na románky na pracovišti - rady pro zaměstnance i šéfy

13.2.2006 

Na pracovišti se vám může stát, že naleznete toho pravého pro svůj život ve vedlejší kóji. Intimní vztahy na pracovišti však mohou skončit také katastroficky. Článek přináší několik rad…

Článek v rámci předplatného Pracovat s manželkou či manželem může být riskantní

13.2.2006 

Média jsou plná příběhů o manželích, kteří spolu založili firmu. A bez pochyby existuje řada párů, které našly způsob, jak na to. Přesto existuje jen málo manželských nebo partnerských párů, které by…

Zaměstnanci chtějí být odměňováni jinak

13.2.2006 

Projevování uznání za dobře odvedenou práci za účelem udržení klíčových zaměstnanců je důležitá aktivita. Podle říjnového průzkumu společnosti Maritz Incentives se ale to, jak jsou zaměstnanci…

Kdo si hraje, je výkonnější

10.2.2006 

Většina firem zakazuje zaměstnancům, aby si v pracovní době hráli hry. Domnívá se, že tím zaměstnanci jen ztrácejí čas. Existuje však odborný termín produktivní flákání. Výzkumy potvrzují, že hraní…

Výhody pro partnery zaměstnanců

10.2.2006 

Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného Je orientační program vaší firmy účinný?

9.2.2006 

Pokud chcete mít úspěšný proces zapracování nových zaměstnanců, existuje mantra, kterou byste si měli pamatovat - "Na všem záleží!" Špičkoví manažeři vědí, že každá komunikace a interakce se…

Článek v rámci předplatného Levnější softwarové alternativy

9.2.2006 

Firemní aplikace managementu pracovních sil a další úkony znamenaly řadu let pořizování nákladných softwarových licencí, zdlouhavé instalace drahými konsultanty a neustálou údržbu. Nyní máme možnost…

icon Průměrný britský podnikatel

9.2.2006 

Dobré vzdělání není nutným předpokladem úspěšného podnikání alespoň ve Velké Británii, kde to ukázal nedávný výzkum. Studie uspořádaná Royal Bank of Scotland odhalila, že průměrný britský malý…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

Výpis 1072610740 z celkem 13037