Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12966 článků.

Článek v rámci předplatného Jak postupuje dobrý personalista

24.1.2006 

Výběr vhodných zaměstnanců je jedním z hlavních úkolů každého personalisty. Právě na kvalitě pracovníků značnou mírou závisí prosperita celé firmy.Vybírat pracovníky by personalista měl podle jejich…

Aby školení v novém roce fungovalo

24.1.2006 

Novoroční předsevzetí připomínají sliby, které si lidé dávají při ukončování školících aktivit. Ti, jenž se jeví být nejefektivnější co do aplikace učení se všichni zmiňují o podpoře, konsolidaci a…

Hledání rovnováhy

23.1.2006 

V červnu 2004 byla ve Spojených státech založena iniciativa Take Back Your Time (TBYT), která upozorňuje na problémy související s přepracovaností, nedostatkem času a narůstajícím stresem pracujících.…

Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

icon Myslet globálně, žít regionálně

23.1.2006 

Rozhovor s Olgou Girstlovou, generální ředitelkou společnosti Gity.Jste čestnou prezidentkou Moravské asociace podnikatelek a manažerek (MAPM), Vaše společnost podpořila mezinárodní konferenci "Žena -…

Článek v rámci předplatného icon Nové výzvy pro vůdcovství

20.1.2006 

Vůdcovství bylo vždy výzvou, v dnešní době však představuje stále složitější výzvy, které si žádají nové přístupy. Složitost spočívá v mnoha věcech, například v měnící se podstatě konkurování,…

icon Sedm příčin firemního neúspěchu

20.1.2006 

Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku kvůli špatnému přístupu podnikatelů. Nejrůznější experti radí, co při spouštění firem dělat a co nedělat. Existují však klíčové…

Článek v rámci předplatného icon Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

19.1.2006 

V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z domova. V následujících třech letech se dokonce očekává raketový nárůst jejich řad. V roce 2010 by jich mělo být asi 300 000, což…

icon Vůdcovská lekce od kriminálníka

18.1.2006 

Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat kapsy ještě knězi, který mu na jeho popravě uděloval poslední pomazání. Těsně před tím, než byl oběšen, vítězoslavně třímal…

icon Bezpečnostní trendy 2006

18.1.2006 

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této oblasti ústy odborníků z týmu americké společnosti Dimension Data, která pracovala na bezpečnostních…

V bankách školí manažeři

18.1.2006 

Například Capital One Bank připravuje svůj management pro interní proškolování zaměstnanců v oblasti odborných znalostí. Program vůdci jako učitelé, který pochází z USA, byl rychle adoptován také ve…

Článek v rámci předplatného V důsledku práce umírají miliony lidí

17.1.2006 

Nejméně 2,2 milionu lidí zemře ročně na světě v důsledku pracovních úrazů nebo nemocí z povolání. Odhalila to studie Mezinárodní organizace práce při OSN. Studie s názvem Decent Work- Safe Work, která…

Článek v rámci předplatného Změna práce a zdravotní důvody - 2. část

17.1.2006 

Podmínky sjednané v pracovní smlouvě jsou po celou dobu pracovního poměru závazné pro zaměstnance i zaměstnavatele. Například zdravotní důvody však mohou změny přinést. Nejčastěji se jedná o změny…

icon Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

17.1.2006 

V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat osob pracujících z domova. Rychlý rozvoj, levnější výpočetní technika a promyšlenější systém otevírají…

Článek v rámci předplatného icon Čas začít s marketingem 2.

16.1.2006 

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci zachrání moderní technologie nebo levná…

Výpis 1069610710 z celkem 12966