Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16705 článků.

icon Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

25.10.2005 

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá tlak na to, aby se s menším…

Nadřízený s nižší kvalifikací

24.10.2005 

Množí se případy podřízených zaměstnanců, kteří odsuzují své šéfy na základě toho, že mají méně odborných znalostí. V takových případech však často nejde o otázku skutečné odbornosti, ale spíše o…

Článek v rámci předplatného Nuda a vyhoření - vražedná kombinace

24.10.2005 

Každého začne jednoho dne práce nudit. Je to nepříjemný pocit, přesto však dokážeme pokračovat, i když pomaleji. Pokud však nuda zůstane bez pov&…

icon Rozumíte pravidlu 80/20?

24.10.2005 

Jen málo pravidel je ve světě marketingu tak široce rozšířeno jako 80/20 (tzv. Paretovo pravidlo. 80 % vašich prodejů je díky pouhým 20 % vašich zákazníků).Podle dnešního marketingu, který je založen…

Článek v rámci předplatného icon Jste vůdce?

24.10.2005 

Zkuste na amazon.com zadat heslo leadership (vedení). Pravděpodobně se vám objeví obrovské množství odkazů. Proč tolik materiálu na toto téma? Podle zákona nabídky a poptávky bychom mohli tvrdit, že…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát lepším vůdcem

23.10.2005 

Po několika měsících ve funkci si mnozí manažeři uvědomí, že vykonávají složitější práci, než si původně představovali. Ladou si pak otázku, jak se stát lepšími vůdci. Vůdcové potřebují především…

Co je to cold call?

21.10.2005 

Asi nikdo nemá rád tzv. cold call, neboli první telefonický kontakt s lidmi, pro které byste rádi pracovali. Cold call je jednou z mála prověřených technik pro vstup na skryté pracovní trhy a…

icon Proč dáváme spropitné?

20.10.2005 

Dali jste někdy někomu spropitné? Určitě ano. Asi jste byli spokojenosti se službou, které se vám dostalo. Někdy je to kombinace kvality (například u jídla) a služby.V dnešní době se ale spropitné…

Článek v rámci předplatného Průzkum zaměstnaneckých benefitů z roku 2005

19.10.2005 

Atraktivní balíček benefitů není jen nástrojem pro nábor. Když zaměstnanci cítí, že firma investuje do zlepšení jejich osobního života za obvyklý rámec, budou loajální a v dobré psychické kondici. Ti,…

icon Prodej + služby = spokojenost zákazníků

19.10.2005 

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro služby stala úspěšnými prodejními centry. Neměla by ale být obojím? Prodej je podle autora článku pouze vyšší formou služby.…

icon Nebezpečí instant messagingu

19.10.2005 

Počet uživatelů komunikujících pomocí instant messagingu (IM) stále narůstá. S tím, jak se jejich počet zvyšuje, přibývá také útoků a pokusů o zneužití IM sítí i klientů. Instant messaging tak…

S loajálními zaměstnanci na věčné časy

18.10.2005 

Západní svět se potýká s problémem stárnutí a odchodu zaměstnanců. Jen ve Spojených státech bude podle současných odhadů chybět do roku 2030 35 milionů pracovníků. Klesající objem pracovní síly tak…

icon Náš konkurent? Šedá ekonomika!

18.10.2005 

Rozhovor s personálním manažerem hotelového řetězce OREA HOTELS Mgr. Zdeňkem Modálkem. Mimo jiné o nebojácnosti této společnosti vzdělávat pracovníky konkurence nebo o tom, proč se zaměstnanci…

icon Houfem ovečky

17.10.2005 

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné vůdce. Dobří vůdcové odnepaměti stojí vpředu a udávají směr. Provádějí úpravy a regulace, které jsou…

Výpis 1437114385 z celkem 16705