Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

icon Všichni nemůžeme být kreativní

9.11.2004 

Může být každý kreativní? Podniky a konzultanti shodně tvrdí že ano. Britská vláda říká, že jsme všichni kreativní a že pouze vzdělání a pracovní prostředí nám neposkytují dostatek uznání a…

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům motivace

9.11.2004 

Američtí zaměstnavatelé se pod tíhou své ekonomické situace vracejí zpět ke kořenům motivace zaměstnanců. Náklady na zdravotní péči stoupají a omezují růst organizací. Firmy tak přicházejí o řadu…

Pohovor nestačí

9.11.2004 

Internet nabízí zaměstnavatelům zvýšený počet životopisů a žádostí o zaměstnání. Klíčovou součástí přijímacího procesu zůstává pohovor, ke správnému výběru zaměstnanců je však třeba daleko více…

icon On-line zákazníci neexistují

5.11.2004 

On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád utrácejí více peněz v tradičních obchodech. Potvrdil to výzkum společnosti Forrester Research. Zároveň…

Přijde školitel o místo?

5.11.2004 

Co se stane s učebnami a instruktory, když firma založí e-learningovou univerzitu? Upadnou v zapomnění? V zásadě ne, přechod od školení k učení však jejich roli výrazně ovlivní. Školení je něco, co…

Vedení pohovoru pro nemanažery lidských zdrojů

5.11.2004 

Zatímco manažeři lidských zdrojů jsou školeni k přijímání nových zaměstnanců, vedoucím jednotlivých oddělení firem může toto školení chybět. V řadě případů však pohovory s uchazeči o zaměstnání vedou…

icon Jak se stát preferovaným zaměstnavatelem

5.11.2004 

Co odlišuje společnost jako preferovaného zaměstnavatele od ostatních? A jak se na tuto úroveň může dostat? Podle jedné definice je preferovaným zaměstnavatelem takový podnik, kde jsou lidé tak…

Vánoce přinášejí duševní vypětí

5.11.2004 

Vánoce a stres jdou ruku v ruce. Napětí jednoho zaměstnance pak může mít nepříjemný vliv na celé pracoviště. Nejčastější příčiny stresu v tomto období zahrnují stání v dlouhých frontách v přeplněných…

Žádný podnikatel z nebe nespadl

4.11.2004 

Jednou z největších chyb, kterou podnikatelé dělají při pohovorech s uchazeči o práci, je to, že neví, co vlastně hledají. Pohledného uchazeče? Dobře oblečeného? Vysokého? Fyzicky zdatného? Tyto…

Článek v rámci předplatného icon Velký slogan, velké peníze

3.11.2004 

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…

icon Aby porada byla paráda

2.11.2004 

Chytří manažeři využívají porady k tomu, aby nasměrovali ostatní nejvhodnějším směrem. Ne každá porada musí být produktivní, existuje však několik základních opatření, která produktivitu porad posílí.…

Článek v rámci předplatného Deset jednoduchých pravidel výběru

2.11.2004 

Jaká jsou pravidla přijímání zaměstnanců? Pravidlo číslo jedna je jasné, ale velmi proti-intuitivní *Nikdy nepřijímejte nikoho, kdo se vám podobá*. Proč? Protože manažeři od počátku nevědomě…

Článek v rámci předplatného icon E-komerční utopie

1.11.2004 

Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní. Zjišťuje přitom, že každý vývoj s sebou nese dobré i zlé. Vedle technických zázraků na čtyřech kolech…

Za nás bude líp

1.11.2004 

Americké prezidentské volby přinášejí lidem kromě jiného i dva různé pohledy na oblast zaměstnání. Dosavadní prezident Bush prosazuje například náhradní volno namísto placené práce přesčas. Senátor…

icon Zaměstnance školíme, víc však o tom nevíme

29.10.2004 

Firmy si dnes v zásadě uvědomují důležitost a smysl investic do rozvoje a vzdělávání svých zaměstnanců. Nedávný výzkum britské společnosti Reed Training však odhalil, že téměř polovina manažerů…

Výpis 1494114955 z celkem 16685