Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

icon Kudy vede cesta k motivaci

29.10.2004 

Prvním krokem k motivaci zaměstnanců je fungující komunikační kanál. Komunikace musí přitom probíhat oboustranně. Zaměstnanci potřebují rozumět chodu své firmy a tomu, jak se na něm sami podílejí. To…

Co se dá ještě zlepšit?

29.10.2004 

Mohou personalisté pracovat ještě chytřeji, než v současnosti pracují? Může průměrný náborový pracovník dosáhnout skutečného zlepšení? Organizace se snaží, aby práci odvedli s minimálními náklady a s…

Ornitologická charakteristika šéfů

29.10.2004 

Šéfové se stejně jako ptáci vyskytují v různých barevných druzích a naučit se určit právě toho vašeho může být poučné a zábavné. Proto autor nabízí Polní příručku k šéfům s omluvou okřídleným přátelům…

Kdo má nejlepší webové stránky pro uchazeče o práci?

29.10.2004 

Pro mnoho podniků dělají pracovní internetové stránky daleko víc, než jen shromažďování životopisů. Ale stále ještě se můžete mnoho naučit od společností, které to umí nejlépe. Co tedy udělá z vašich…

icon Já nechci být ředitelem, ne a ne a ne!

27.10.2004 

Podle průzkumu tři z pěti senior manažerů nechtějí být výkonnými řediteli. Tento průzkum provedla společnost Burson-Marsteller mezi senior manažery společností z žebříčku Fortune 1000. 60% z nich…

icon Jste pyšní na svou práci a svou firmu?

27.10.2004 

Jak silný je váš entuziasmus, hrdost a nadšení? Nemusíte mít velkou emoční inteligenci, abyste poznali, že lidé, kteří hovoří o své práci a svém podniku ze srdce, jsou usilovní dříči a přitahují…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace po prezentaci

26.10.2004 

Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky, získáte možnost posílit vaše tvrzení a dále rozšířit přednesené myšlenky. Odpovídání na otázky je tak v podstatě další…

icon Ani tvrdý, ani měkký, prostě akorát

25.10.2004 

Tohle je klasický problém řízení jakékoli organizace pokud budete na své zaměstnance příliš tlačit, aby dosahovali lepších výsledků, budou vám to mít za zlé, budou vás pomlouvat za zády a stěžovat…

icon Protože hlemýžď ryje do skla

25.10.2004 

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…

icon Úvod do webového designu pro firmy

22.10.2004 

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…

Článek v rámci předplatného icon Toužíte po inovaci? Předběhněte svou dobu

21.10.2004 

Vedoucí ukazatele nemusí být velké. Umí vaše společnost rozpoznat drobné nápady, které mohou odstartovat úspěch? V roce 1991 uvedlo 37% top manažerů, že by chtěli být inovačními lídry ve své…

icon Neboj se, firma tě podrží

21.10.2004 

Když Erica Stallmera povolala americká armáda do aktivní služby, měl strach o svou práci. Dostane ji zpátky, až se po roce vrátí? Bude schopen uživit rodinu z armádního platu? Ale jeho strach se…

icon Nejhorší šéfové pod sluncem

20.10.2004 

V USA se 16. října slaví Den šéfů. Článek si při této příležitosti klade otázku, pro jaké nadřízené pracujeme. Většina zaměstnanců pracovala alespoň někdy pro šéfa, kterého neměla v oblibě. Článek…

Článek v rámci předplatného Kdy říct šéfovi, že jste těhotná?

20.10.2004 

Mnoho budoucích matek neříká svým zaměstnavatelům pravdu o svém těhotenství a plánech odejít na mateřskou dovolenou. Ve většině případů to není dobrá strategie. Mnoho mladých matek také zápasí s…

icon Neobklopujte se svými klony

19.10.2004 

V práci, stejně jako v lásce, často hledáme idealizované verze nás samých. Připojujeme se k těm, kteří mají kvality, které obdivujeme, nebo odráží naší osobnost, naše zájmy a názory. To může být…

Výpis 1495614970 z celkem 16685