Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16685 článků.

Když se nechce fluktuace

13.10.2004 

Jedno z největších zklamání nových zaměstnanců je zjištění, že si našli práci, kterou nemají rádi a nakonec ji opustí. Podobně i zaměstnavatelé těžce nesou přijetí nových zaměstnanců, které se…

Článek v rámci předplatného icon Když šéf je tyran

12.10.2004 

Většina odborné literatury popisuje vůdce jako osoby, které se chtějí učit, inspirují ostatní k tomu nejlepšímu a jednají v nejlepším zájmu svých podniků. Zkušenosti řady zaměstnanců však hovoří o…

Článek v rámci předplatného icon Mohou marketing a finance být kamarádi?

12.10.2004 

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také…

icon Internet v pracovní době

12.10.2004 

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…

Článek v rámci předplatného Kdo pro firmu pracuje déle, zaslouží si více

12.10.2004 

Odměny založené na subjektivních kritériích fungují u manažerů, kteří jsou ve funkci déle, nejlépe. Ukázala to studie Univerzity Jižní Kalifornie v Los Angeles, Chicagské univerzity a Texaské…

Článek v rámci předplatného Tady je radost pracovat

12.10.2004 

Představte si ostře zkosenou budovu se stěnami ze zeleného skla. Za vstupními dveřmi je sál plný lidí cvičících aerobik. Dále vstoupíte do dvoupatrové bílé haly zaplavené světlem zvenku. Zeď vlevo je…

Článek v rámci předplatného Duševní harakiri

11.10.2004 

Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že by se nemělo pracovat tvrdě. Na tom není nic špatného nebo nezdravého. Nebezpečná je pouze povaha vztahu mezi lidmi a jejich…

icon Úspěch si žádá silná slova

8.10.2004 

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…

Článek v rámci předplatného icon Abstraktní tvar vítězí

7.10.2004 

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají nejdůležitější roli dva aspekty tvar a barva, přičemž barva je méně důležitá než tvar. Silná značka musí mít silný tvar.…

Článek v rámci předplatného icon Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?

7.10.2004 

Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a pak svou zprávu v tisku ani nepoznáte. Bohužel média mají svá vlastní pravidla jak zaujmout čtenáře a pokud tyto vlastnosti…

icon Na muziku se chytne každý

7.10.2004 

Hledáte nový účinný motivační nástroj? Zkuste nasměrovat váš motivační program k internetu, kde se stahování hudby stále více využívá k motivování zákazníků a inspirování zaměstnanců. Co člověk, to…

Článek v rámci předplatného Škrtnou si ještě Britové?

7.10.2004 

Na základě výzkumu odhalujícího, že zaměstnanci třikrát častěji umírají na následky kouření než pracovních úrazů, přichází britská společnost Croner s iniciativou úplného zákazu kouření na…

icon 10 důvodů proč je nenávidím

7.10.2004 

Je možné, že někteří lidé vytváří webové stránky jen proto, aby trápili jejich návštěvníky? Když se brouzdáte po různých internetových stránkách, můžete takový pocit získat. Samozřejmě se najde i řada…

Nemůžete se rozhodnout, jestli přijmout pana Koukala nebo pana Vránu?

6.10.2004 

Autor článku, personalista, se před několika lety ocitl v obtížné situaci. Potom, co počet uchazečů o starší nadřízenou manažerskou marketingovou pozici snížil na dva nejlepší, nemohl se mezi nimi…

Znovu školákem

5.10.2004 

Když se dospělí lidé rozhodnou vrátit ke studiu, většinu mají smíšené pocity. Na jedné straně jsou nadšení ze začátku nové kapitoly svého života, na straně druhé mají hrůzu z toho, jak budou sedět ve…

Výpis 1498615000 z celkem 16685