Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

icon Efektivní vůdcovství - kolektivní přístup

26.1.2006 

Tradiční pohled na vůdcovství se zaměřuje na jednotlivé osoby ve vyšších pozicích a individuální talent. V současné době je však tento pohled třeba změnit na chápání vůdcovství jako kolektivní…

Budování výjimečného náborového týmu

24.1.2006 

Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za obojí, v případě, že díky němu získáte nejslibnější adepty. K tomu je ale nejprve třeba vybudovat kvalitní náborový tým.…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Systémy náborového managementu

20.1.2006 

I v rychle se měnícím světě existují termíny, které přetrvávají překvapivě dlouho. Například v golfu se v USA tyčce stále říká dřevo i když je ze 100% titanu a i o sto let později je Cola stále Colou.…

Článek v rámci předplatného Jak lépe prodat své volné pozice na webových stránkách

18.1.2006 

Bez ohledu na velikost vaší firmy je náborová oblast na vašich internetových stránkách klíčovým nástrojem pro přilákání kvalifikovaných adeptů.Nedávno se tyto skládaly převážně z popisu volných míst.…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

17.1.2006 

Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte pocit, že jste ho přivedli k dokonalosti, nabídce se nedá odolat.Vaše námaha však přijde zcela…

Jak přežít zácpu

13.1.2006 

Shrbená ramena, zpocené dlaně, systolický tlak právě překračuje hodnotu 170 hladinu, která je typická pro vojenské piloty při tréninkových misích. Nenacházíme se však ve válečné zóně, ale v autě v…

Článek v rámci předplatného icon CRM trendy pro následujících 5 let

13.1.2006 

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z hlediska byznysu i technologie.- Budou vládnout zákazníci. Zákazníci získají ještě větší vliv než dosud. Svou roli v tom sehraje…

icon Kdo je typickým konzumentem vína?

12.1.2006 

Americká společnost Constellation Wine nechala vypracovat projekt, který by popsal typického konzumenta vína. Výzkum 3 500 respondentů, kteří si v posledním měsíci zakoupili alespoň jednu láhev za…

icon Řízení změn: zahrada, hrad z písku, hora a špagety

10.1.2006 

Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z písku, hora nebo talíř špaget. Nerozumíte? Poslechněte si vysvětlení profesora managementu z MIT Jonathana L.S. Byrnese.Zahrada…

Hledání smyslu

6.1.2006 

S příchodem nového roku dává řada lidí na začátek svého seznamu předsevzetí nalezení nového zaměstnání. Většinu z nich pohnulo k tomuto kroku to, že se cítí dlouhodobě nedoceněni, nebo se nedokáží…

Článek v rámci předplatného icon Zahraniční obchod skončil v listopadu přebytkem 1,7 miliardy

5.1.2006 

Zahraniční obchod České republiky skončil v listopadu 2005 podle údajů ČSÚ s přebytkem 1,7 miliardy korun. Analytici tento přebytek očekávali ve výši kolem tří miliard korun. Vývoz se meziročně zvýšil…

icon Zákazník chce být loajální

3.1.2006 

Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V současné době jsou na změnu zralé strategie jednání se zákazníky za účelem získání jejich loajality. Zákazníci jsou často…

Výpis 32413255 z celkem 3970