Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23950 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na reference

6.9.2005 

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost podporu třetí strany. Už to nebudete jen vy, kdo bude o vašich produktech hovořit v superlativech. U reklamy všichni vědí, že…

Testování před podáním formální nabídky

6.9.2005 

Pokud vám někdo odmítl nabídku, nebo řekl, že si to musí promyslet, porušili jste důležitou zásadu, které by se měl držet každý náborář: Nikdy nedělat formální, písemnou nabídku, dokud nebyla 100%…

Článek v rámci předplatného Co vlastně testujeme?

6.9.2005 

Personální testy jsou nepřesné pro měření pracovních dovedností. Dát test nejlepším lidem neindikuje, zda test spolehlivě určí vysokou a nízkou výkonnost. To bychom museli stejný test předkládat i těm…

Článek v rámci předplatného icon Evropská unie chce po České republice pokutu 47 miliónů korun!

6.9.2005 

Státy Visegrádské čtyřky a Slovinko odmítají zaplatit Bruselu vysoké pokuty za tzv. nadlimitní zásoby zemědělských komodit. Jedná se o zásoby spekulativního charakteru, které byly obchodníky a…

icon Prodavač je mnohdy důležitější než ředitel

6.9.2005 

Rozhovor s Ondřejem Frycem, generálním ředitelem akciové společnosti Internet Mall, která provozuje 18 specializovaných internetových obchodů.Předpokládám správně, že jako generální ředitel…

Katrina odnesla tisíce pracovních míst

5.9.2005 

Hurikán Katrina za sebou zanechal stovky tisíc lidí bez práce s tím, že se do svých pozic vrátí až za dlouhé měsíce nebo také nikdy. New Orleans je téměř celý zatopený a odborníci hovoří o…

Štěstí přeje připraveným

5.9.2005 

Propouštění a restrukturalizace nemusejí být pro zaměstnance pokaždé konec světa. I nepříznivé situace lze zvládnout lépe, než se zprvu zdá. Existují určité předběžné signály o tom, že na pracovišti…

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

5.9.2005 

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické zkušenosti. Druhá část článku o řízení zákaznické zkušenosti popisuje dalších šest rad.- Zajímejte se o…

icon Konec léta: Kde jsou všichni?

5.9.2005 

Pozdní léto: Berou si zaměstnanci dovolenou v srpnu protože je málo práce, nebo není co dělat, protože je tolik zaměstnanců na dovolené?Mnoho kanceláří funguje za velice nízkého počtu lidí. A emaily o…

icon Věrnost

5.9.2005 

Když přijde na získávání věrnosti u zaměstnanců nebo zákazníků, mnoho firem pracuje v této oblasti s velkým deficitem. 58 % zaměstnanců, kteří podstoupili test na jedné universitě v USA, si myslí, že…

Patříte mezi "TOP zaměstnavatele"?

4.9.2005 

Co činí nejlepší zaměstnavatele nejlepšími a jak moc toto označení reflektuje realitu? Jsou nejlepší proto, že nabízejí hodně benefitů a speciální péči o zaměstnance, nebo proto, že mají skutečné…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

4.9.2005 

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je nedostatek možností pracovního postupu. Dospěla k tomu alespoň studie americké společnosti Cutting Edge Information. Manažeři…

icon Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

4.9.2005 

Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném vystupování. Pravdou zůstává jen to, že ti, kteří tyto informace předávají druhým, mají z veřejných projevů stále strach.…

Váš úkol není jen zaplnit pozici

4.9.2005 

Většina náborářů má problém vypořádat se s pracovní zátěží, zvlášť tou, kterou jim přináší náročná administrativa. Administrativa, náborový proces a jednání je většinu velmi zatěžuje. Přesto je jejich…

Bez matematiky do HR nelez

1.9.2005 

Někteří konzultanti odhadující budoucnost lidských zdrojů jakožto samostatné disciplíny nejsou příliš optimističtí. Manažeři lidských zdrojů budou podle nich muset výrazně zlepšit své dovednosti v…

Výpis 2002620040 z celkem 23950