Jak řídit zákaznické zkušenosti
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po celou dobu realizace projektů. Tito lidé většinou mají potřebné zdroje a dovednosti, jako jsou…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23920 článků.
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po celou dobu realizace projektů. Tito lidé většinou mají potřebné zdroje a dovednosti, jako jsou…
Existuje studie (Memory for Advertising and Information Content), která srovnává tištěný text s textem na monitoru. Je známo, že tištěná verze je bezesporu lepší než obrazovka, co se týče zapamatování…
Většina provozovatelů internetových obchodů chápe, že dobře promyšlený emailový program, který si zákazník sám zvolí, přinese provoz na jejich stránky, zvýší prodej a konečně přitáhne i stálejší…
Na pracovištích dneška je kladen velký důraz na odbornou způsobilost pro vykonávání konkrétní práce, a poněkud do pozadí se dostávají základní dovednosti, které by měl ovládat každý kdo stojí o…
Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně přitažlivým reklamám před čistě informativními. Neskeptičtí zákazníci jsou na tom přesně naopak. Ukázala to alespoň studie…
Existuje nespočet důvodů, proč se zajímat o konkurenci. Když bude mít firma dostatek informací o konkurenci, může správně volit marketingové taktiky, možnosti v&…
Bez ohledu na informace od těch, kteří mají děti, zůstává pravdou, že rodičovství poznáteaž ve chvíli, kdy se vaše dítě opravdu narodí. Vaše situace se změní znovu ve chvíli, kdy vaše dítě začne…
Pro ty nejlepší v HR byla skutečnost, že vrcholový management začal - po kolapsu nové ekonomie v roce 2000 - urgovat nový přístup v oblasti talent managementu, docela zřejmá. Nová vize se týkala, mimo…
Mnoho lidí má problémy s rozhodováním. Neradi rozhodují, protože se chtějí vyhnout konfliktům, mají pochybnosti nebo strach. Takové jednání potom vede k odkládání úkolů i odpovědnosti a ztrátě…
Počet uživatelů internetu, kteří čtou blogy velice rychle stoupá. V prvním čtvrtletí letošního roku četlo nějaký internetový deníček téměř 50 milionů lidí. Pro lepší představu jde asi o 30 procent z…
Muži a ženy neuvažují stejně, takže mezi nimi dochází při práci ke konfliktům. Namísto toho, abychom se snažili skutečně pochopit druhou stranu totiž lpíme na vlastních představách o druhých. Článek…
Katarína Jablonská vystudovala ekonomii na Univerzitě Mateja Bela, část studia strávila na stipendijním pobytu v USA. Později absolvovala program MBA. V oblasti lidských zdrojů pracuje od roku 1996.…
Jsou čtyři základní oblasti, ve kterých e-learning vyniká:1. Zvyšování znalostí a uvědomění2. Posilování znalostí, kterými žák již disponuje; umožňuje na ně nahlížet z více úhlů3. Vytváření nových…
Vzdělání je v dnešní době stále důležitější. Doby, kdy platilo, že člověk se učí do 25 let a s těmito znalostmi vystačí po celý život, minuly. Dnes je třeba vzdělávat se neustále, chcete-li zůstat…
Řada lidí si špatně pamatuje jména. Zapomíná je do deseti vteřin poté, co se jim někdo představí. Často pak lidi, jejichž jména si nepamatují již nekontaktuje, takže přichází o potenciální obchodní…