Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23921 článků.

Článek v rámci předplatného Internetovému náboru se nevyhnete

7.6.2005 

Čerstvý talent je tak blízko jako nejbližší počítačový terminál a osoba sedící u něj. Internet a doporučení zaměstnanců zodpovídají za více než 61 procent externích přijetí v roce 2004. Uvádí to…

Učit se. Učit se? Učit se!

7.6.2005 

Osudy úspěšných lidí mají jedno společné. Vyzařuje z nich touha po vědění, zvídavost, chuť učit se, růst a zdokonalovat. Úspěšní lidé mají jednoduše řečeno život ve svých rukou. Ve své činnosti…

icon Dva různé boje

7.6.2005 

Počítačové viry a špionážní programy známé pod označením spyware denně znepříjemňují život uživatelům internetu. Za poslední dobu se staly předmětem mnoha odborných studií. Ať už se jednalo o výzkumy…

icon Další ředitel na holení

7.6.2005 

Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v západním světě označuje termínem chief executive officer (CEO). O strategické pozice v nejvyšším vedení se dnes dělí s…

icon Přijímáme obchodníky

7.6.2005 

Úkolem manažera prodeje je přijímat, školit a motivovat obchodníky za účelem dosažení špičkové výkonnosti. Nábor nových obchodníků je mezi jeho povinnostmi nejzásadnější, často však také nejméně…

Článek v rámci předplatného icon Není logo jako logo

6.6.2005 

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…

Sedíte pohodlně? Tak začněme...

6.6.2005 

Sedí se vám dobře? Pokud ne, máte pravděpodobně nesprávnou židli. Zřejmě byla navržena pro tzv. průměrného kancelářského pracovníka, jehož parametry neodpovídají těm vašim. Každodenní sezení v…

Jarní výměna priorit

6.6.2005 

Zásadní přesun priorit od orientace na náklady a výkonnost k přidané hodnotě a inovacím by se měl v organizacích objevit, aby byly schopny dosahovat udržitelné vysoké výkonnosti. Na to upozornili…

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

3.6.2005 

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního místa, kde se zákazník může…

icon Bylo nebylo...

3.6.2005 

Přimět někoho, aby vám naslouchal je poměrně obtížné. Měli byste si proto uvědomit, že nejlépe dokážete upoutat něčí pozornost dobrým příběhem. Vůdcové v průběhu celých dějin sdělovali své myšlenky v…

icon Neposední konzultanti

3.6.2005 

Konzultantské firmy zažívají nebývale vysokou fluktuaci zaměstnanců. Hovoří o tom alespoň výsledky studie společnosti Top-Consultant.com . Fluktuace se v těchto firmách má navíc v průběhu letošního…

Článek v rámci předplatného Příběhy podivného chování uchazečů

3.6.2005 

Před důležitým pohovorem si každý chytrý uchazeč pečlivě vybere svou výstroj, prozkoumá danou společnost a připraví si vhodné odpovědi na otázky, které by mu mohl tazatel položit. Když CareerBuilder.…

Článek v rámci předplatného Kultura je rozhodující

3.6.2005 

Proč dají zaměstnanci přednost jedné práci před jinou? Často je to kvůli podnikové kultuře. Kultura organizace a kultura týmu je nejdůležitějším produktem, který musíte prodat, když usilujete o pozici…

icon Kdy říci zákazníkovi ne

2.6.2005 

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce považovali někoho ze zákazníků za nepřítele. V takových situacích je na místě i pocit, že systémy pro…

Vůdce musí být učitel

2.6.2005 

Zvýšený zájem o rozvoj leadershipu vedl v posledních letech k vyšší produktivitě, vyšší morálce a vytvoření žádaných dovedností. Ale stačí jen rozvíjet lídry? Ne. Mnohem důležitější je rozvíjet…

Výpis 2029620310 z celkem 23921