Od konfliktů ke spolupráci
Vybudování prosperující firmy vyžaduje spolupráci. Zaměstnanci si však nemusejí vždy padnout do oka a spolupráce jim dělá problémy. Manažeři pak ve výsledku stráví více času řízením konfliktů než…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23916 článků.
Vybudování prosperující firmy vyžaduje spolupráci. Zaměstnanci si však nemusejí vždy padnout do oka a spolupráce jim dělá problémy. Manažeři pak ve výsledku stráví více času řízením konfliktů než…
Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…
Šikanu na pracovišti daleko častěji iniciují zaměstnanci ve stejném postavení než nadřízení. K tomuto závěru dospěla aktuální studie amerického Národního institutu pro bezpečnost práce a ochranu…
Vzpomeňte si, kolikrát jste v životě souhlasili, že uděláte něco, co jste ve skutečnosti ani dělat nechtěli. Mohla vás k tomu přivést práce, přátelé nebo partner. Každopádně jste nedokázali svůj…
Elektronická pošta bezpochyby přispívá k produktivitě práce všech, kdo ji dovedou využívat opravdu efektivně. Tedy mohla by přispět, pokud by ji zaměstnanci využívali ku prospěchu a především za…
Leželi jste někdy ráno v posteli a přemýšleli o nadcházejícím pracovním dnu, říkali jste si: Měl bych zavolat tomu novému klientovi, jen co si dám hrnek kafe... Pak jste se rozhodli, že to může počkat…
Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou literaturu. V oblasti metodologie IT a managementu literatura zpravidla obsahuje nejčastější omyly, a to i v…
Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup. Nikdo přece nechce nakupovat produkty od někoho, kdo působí chladně a nepřátelsky. Jedním z…
V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…
Přiznat, že jste udělali chybu, není nikdy snadné, ale když už se odhodláte to přiznat, udělejte to stylově. Odcházíte z konferenční místnosti s pocitem triumfu. Přišli jste se skvělými nápady a…
Před několika desetiletími si mnozí mysleli, že žena nemůže být prezidentem, protože se jednou za měsíc stává emočně nestabilní, stejně jako když zatouží po čokoládě. O ženských vůdcích bylo v…
Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…
Rozhodování o důležitých věcech nebývá nikdy jednoduché. Ani být manažerem proto není nic lehkého. V posledních dvou letech patří mezi nejsložitější rozhodnutí, alespoň podle výzkumu americké…
Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými…
Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…