Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23916 článků.

icon Od konfliktů ke spolupráci

11.3.2005 

Vybudování prosperující firmy vyžaduje spolupráci. Zaměstnanci si však nemusejí vždy padnout do oka a spolupráce jim dělá problémy. Manažeři pak ve výsledku stráví více času řízením konfliktů než…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zaměstnance

10.3.2005 

Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…

Mezi tyrany převládají kolegové

10.3.2005 

Šikanu na pracovišti daleko častěji iniciují zaměstnanci ve stejném postavení než nadřízení. K tomuto závěru dospěla aktuální studie amerického Národního institutu pro bezpečnost práce a ochranu…

Naučte se říkat "ne"

10.3.2005 

Vzpomeňte si, kolikrát jste v životě souhlasili, že uděláte něco, co jste ve skutečnosti ani dělat nechtěli. Mohla vás k tomu přivést práce, přátelé nebo partner. Každopádně jste nedokázali svůj…

icon Zrovna nepracuji. Že by to šéfovi nevadilo?

10.3.2005 

Elektronická pošta bezpochyby přispívá k produktivitě práce všech, kdo ji dovedou využívat opravdu efektivně. Tedy mohla by přispět, pokud by ji zaměstnanci využívali ku prospěchu a především za…

icon Z postele vesele

10.3.2005 

Leželi jste někdy ráno v posteli a přemýšleli o nadcházejícím pracovním dnu, říkali jste si: Měl bych zavolat tomu novému klientovi, jen co si dám hrnek kafe... Pak jste se rozhodli, že to může počkat…

Článek v rámci předplatného icon Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

10.3.2005 

Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou literaturu. V oblasti metodologie IT a managementu literatura zpravidla obsahuje nejčastější omyly, a to i v…

icon Berte to osobně

9.3.2005 

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup. Nikdo přece nechce nakupovat produkty od někoho, kdo působí chladně a nepřátelsky. Jedním z…

icon Jak nestrávit život v e-mailové schránce

9.3.2005 

V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…

Když si sypat popel na hlavu, tak stylově

9.3.2005 

Přiznat, že jste udělali chybu, není nikdy snadné, ale když už se odhodláte to přiznat, udělejte to stylově. Odcházíte z konferenční místnosti s pocitem triumfu. Přišli jste se skvělými nápady a…

Ženský boj se stereotypy

9.3.2005 

Před několika desetiletími si mnozí mysleli, že žena nemůže být prezidentem, protože se jednou za měsíc stává emočně nestabilní, stejně jako když zatouží po čokoládě. O ženských vůdcích bylo v…

Jak řídit stres

8.3.2005 

Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…

Článek v rámci předplatného Nejtěžší rozhodování

8.3.2005 

Rozhodování o důležitých věcech nebývá nikdy jednoduché. Ani být manažerem proto není nic lehkého. V posledních dvou letech patří mezi nejsložitější rozhodnutí, alespoň podle výzkumu americké…

Článek v rámci předplatného icon Nová pravidla e-mailového marketingu

8.3.2005 

Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými…

icon Zákazník je chodící výplatní páska

8.3.2005 

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…

Výpis 2062620640 z celkem 23916