11 kroků k lepšímu vůdcovskému stylu
Dobrý vůdcovský styl vyžaduje celou řadu dovedností, z nichž mnohé jsou individuální. Jak tedy najít váš vlastní vůdcovsk&…
Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 488 článků.
Dobrý vůdcovský styl vyžaduje celou řadu dovedností, z nichž mnohé jsou individuální. Jak tedy najít váš vlastní vůdcovsk&…
Ať už se vám to líbí nebo ne, veřejné vystupování s sebou nese i potřebu správně se oblékat. Vstoupíte-li před publikum, váš vzhled dá všem okamžitě najevo, kdo jste a jak si vážíte druhých. Až…
Koučem může být každý, kdo dokáže naslouchat, projevit empatii k druhým, sdílet své znalosti a klást otázky. Všechny tyto vlastnosti…
Říkat zaměstnancům věci, které jim nijak nepomůžou, je velmi jednoduché. Horší už je to s tím, aby si manažer dokázal uvědomit, kdy má mlčet…
Noví manažeři se ve svých týmech setkávají s normami svých předchůdců. Ptají-li se svých lidí, proč používají ten a ten…
Bojové umění Wing Tzun vzniklo před více než 250 lety v Číně. Bylo založeno mniškou NG Mui a krásnou Yim Wing Tsun, po které bylo bojové umění pojmenováno.
Pravděpodobně jste již odeslali tisíce e-mailů a nikdo si nestěžoval na váš styl psaní. To však ještě neznamená, že vás právě va&…
Zesnulý lídr KLDR Kim Čong-il stál v čele státu posledních 17 let. Vedle toho, že to byl brutální diktátor, to tak byl také manažer,…
Klíčovou roli v angažovanosti zaměstnanců hrají jejich manažeři. Pokud sami nejsou angažovaní, vytvářejí strnulé pracoviště, které se nejen…
Budování výkonného týmu je nikdy nekončící manažerský úkol, který vyžaduje odhodlání a vytrvalost. Předevš&…
Kritické myšlení pomáhá manažerům v každodenních situacích ke zpracování neúplných a složitých informací,…
Ať už máte vlastní kancelář či sdílíte pracovní prostředí s více kolegy, je to prostor, v němž byste měli být schopni vytvářet…
Schopnost spolupracovat a sdílet informace na dálku přináší specifické manažerské výzvy. Tradiční modely řízení týmu je dnes stále častěji třeba přizpůsobit virtuálnímu pracovnímu prostředí. Jak…
Schopnost vyjadřovat kritiku patří k základním manažerským dovednostem. Znamená to nebýt příliš tvrdý, aby kritizovaní zaměstnanci nepodléhali přílišným emocím, a nepřestali tak vnímat vaše sdělení.…
Dobrý nadřízený inspiruje podřízené k tomu, aby své práci věnovali to nejlepší úsilí. To však není tak…