Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 488 článků.

icon Mluvit na veřejnosti se může naučit každý

13.11.2012 

Spíkrů, kterým je umění vystupovat před ostatními dáno od boha, je absolutní minimum. Většina lidí s veřejným vystupováním více či méně bojuje a musí projít důsledným tréninkem a praxí, má-li jejich…

Studie: Rozvíjejte lokální programy rozvoje leadershipu

2.11.2012 

Manažeři velkých společností dnes stále intenzivněji řeší otázku budování globální základny vůdcovských talentů. Měli by proto počítat s tím, že leadership v různých částech světa se může dramaticky…

Jaký kouč, takový plán

2.11.2012 

Každý kouč pracuje svým vlastním stylem, vždy by však měl vycházet z koučovacího plánu. Sestavování koučovacího plánu předpokládá, že budete ovládat alespoň základní pravidla plánování, například…

Angažovanost zaměstnanců ve stylu společnosti Twitter

29.10.2012 

Ještě před dvěma lety byl Twitter sociální sítí bez větších příjmů, které navíc chyběl jasný obchodní model. Letos se očekává, že překoná Facebook v příjmech za mobilní reklamu a do roku 2014 má…

Tichá voda břehy mele

26.10.2012 

Tiší lidé se často stávají obětmi nepochopení svých kolegů a nadřízených. To, že zaměstnanec za celý dne řekne sotva půl slova, však ještě neznamená, že pracuje neefektivně nebo nemá rád lidi. Může to…

Jak poznat špatné lídry

18.10.2012 

To, že někdo vykonává roli lídra, ještě neznamená, že je to člověk na svém místě. Mnohé organizace bojují s tím, že nedokáží špatné lídry poznat. Server Forbes.com se proto zaměřil na praktické rady,…

3 spojené nádoby angažovanosti zaměstnanců

15.10.2012 

Pojem angažovanost zaměstnanců v sobě zahrnuje tři základní oblasti angažovanosti. 1. Angažovanost v práci Angažovaný zaměstnanec se plně zapojuje do své práce, má pro svou práci nadšení a jedná…

Článek v rámci předplatného Jak snáze hovořit o špatné výkonnosti

12.10.2012 

Předávat zaměstnancům ne zrovna lichotivé hodnocení výkonnosti není jednoduché. Podpořte proto své manažery tím, že je naučíte, jak tuto situaci zvládnout ku prospěchu obou stran. Praktické rady…

icon Jak dobrý tým, tak dobrý lídr

8.10.2012 

Dobrý lídr rozumí svým lidem, zná jejich silné stránky a ví, co je motivuje k vzájemné spolupráci. Znamená to naučit se řídit různá ega a jejich neustálou potřebu pozornosti a uznání, zajistit, aby…

icon Kdo chce řídit projekty, musí řídit i svého šéfa

3.10.2012 

Chcete-li uspět v řízení projektů, musíte kromě jiného umět řídit i svého nadřízeného. Znamená to naučit se vnímat souvislosti jeho očima a hledat výhody pro vás oba. V opačném případě se vystavujete…

"Stres je všude" a další mýty o stresu

26.9.2012 

V souvislosti se stresem jste toho již jistě četli, slyšeli a sami zažili mnohé. Přesto se však neustále opakují tatáž chybná tvrzení, která nás zbytečně stresují ještě více. Jaká to jsou? Stres je…

icon Máte důvěru svého týmu?

26.9.2012 

Týmová práce stojí a padá s mírou důvěry, kterou mají jednotliví pracovníci vůči svému manažerovi. Bez důvěry svých lidí nemůže manažer čekat, že budou podávat dobré výkony jako tým ani to, že jako…

icon Desatero konstruktivního nesouhlasení

14.9.2012 

I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení. Manažeři by proto neměli apriorně odmítat nesouhlas, ale naopak se obklopovat lidmi, kteří dokáží vést vášnivé diskuse, než se…

icon 10 kroků k lepšímu vůdcovství

13.9.2012 

Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu zkrátit, držte se následujících tipů. Shromažďujte zpětnou vazbu ohledně svého vůdcovského stylu a řiďte se podle ní.…

Článek v rámci předplatného icon Jak psychicky zvládnout práci v call centru

30.8.2012 

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo pracovníky call center, aby se se čtenáři podělili o své rady, jak si při práci v call centru udržet…

Výpis 421435 z celkem 488