Mluvit na veřejnosti se může naučit každý
Spíkrů, kterým je umění vystupovat před ostatními dáno od boha, je absolutní minimum. Většina lidí s veřejným vystupováním více či méně bojuje a musí projít důsledným tréninkem a praxí, má-li jejich…
Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 488 článků.
Spíkrů, kterým je umění vystupovat před ostatními dáno od boha, je absolutní minimum. Většina lidí s veřejným vystupováním více či méně bojuje a musí projít důsledným tréninkem a praxí, má-li jejich…
Manažeři velkých společností dnes stále intenzivněji řeší otázku budování globální základny vůdcovských talentů. Měli by proto počítat s tím, že leadership v různých částech světa se může dramaticky…
Každý kouč pracuje svým vlastním stylem, vždy by však měl vycházet z koučovacího plánu. Sestavování koučovacího plánu předpokládá, že budete ovládat alespoň základní pravidla plánování, například…
Ještě před dvěma lety byl Twitter sociální sítí bez větších příjmů, které navíc chyběl jasný obchodní model. Letos se očekává, že překoná Facebook v příjmech za mobilní reklamu a do roku 2014 má…
Tiší lidé se často stávají obětmi nepochopení svých kolegů a nadřízených. To, že zaměstnanec za celý dne řekne sotva půl slova, však ještě neznamená, že pracuje neefektivně nebo nemá rád lidi. Může to…
To, že někdo vykonává roli lídra, ještě neznamená, že je to člověk na svém místě. Mnohé organizace bojují s tím, že nedokáží špatné lídry poznat. Server Forbes.com se proto zaměřil na praktické rady,…
Pojem angažovanost zaměstnanců v sobě zahrnuje tři základní oblasti angažovanosti. 1. Angažovanost v práci Angažovaný zaměstnanec se plně zapojuje do své práce, má pro svou práci nadšení a jedná…
Předávat zaměstnancům ne zrovna lichotivé hodnocení výkonnosti není jednoduché. Podpořte proto své manažery tím, že je naučíte, jak tuto situaci zvládnout ku prospěchu obou stran. Praktické rady…
Dobrý lídr rozumí svým lidem, zná jejich silné stránky a ví, co je motivuje k vzájemné spolupráci. Znamená to naučit se řídit různá ega a jejich neustálou potřebu pozornosti a uznání, zajistit, aby…
Chcete-li uspět v řízení projektů, musíte kromě jiného umět řídit i svého nadřízeného. Znamená to naučit se vnímat souvislosti jeho očima a hledat výhody pro vás oba. V opačném případě se vystavujete…
V souvislosti se stresem jste toho již jistě četli, slyšeli a sami zažili mnohé. Přesto se však neustále opakují tatáž chybná tvrzení, která nás zbytečně stresují ještě více. Jaká to jsou? Stres je…
Týmová práce stojí a padá s mírou důvěry, kterou mají jednotliví pracovníci vůči svému manažerovi. Bez důvěry svých lidí nemůže manažer čekat, že budou podávat dobré výkony jako tým ani to, že jako…
I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení. Manažeři by proto neměli apriorně odmítat nesouhlas, ale naopak se obklopovat lidmi, kteří dokáží vést vášnivé diskuse, než se…
Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu zkrátit, držte se následujících tipů. Shromažďujte zpětnou vazbu ohledně svého vůdcovského stylu a řiďte se podle ní.…
Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo pracovníky call center, aby se se čtenáři podělili o své rady, jak si při práci v call centru udržet…