Blog jako silný marketingový nástroj
Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…
Pro hledaný výraz "Vyhled" bylo nalezeno 235 článků.
Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…
Příval změn v personalistice pokračuje i v novém roce, jak profesionálové lidských zdrojů rozšiřují svou odpovědnost a pomáhají svým podnikům s přizpůsobováním na měnící se podmínky. Mnohé problémy z…
Neočekávaná neštěstí způsobují traumata. Někdy není traumatický stav na člověku vidět, emocionální reakce však bývá silná. Na traumata reaguje lidský organismus přirozeně šokem a odmítáním. Šokující…
Práce je pro většinu lidí nutnost, ne vždy je však dobrá pro zdraví. Každý má někdy pocit, že si prací ničí zdraví a stále více výzkumů to také potvrzuje. V současné době se velká pozornost obrací k…
Nová kanadská studie prokázala, že starší pracovníci čelí doma i v práci většímu stresu. Výsledky studie by měly být varovným signálem pro zaměstnavatele, protože populace stárne a většina pracovní…
Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…
Člověk může být závislý nejen na alkoholu, drogách nebo hazardu. I práce jej může pohltit takovou měrou, ve které se stává závislostí. Lidé, kteří pracovní závislostí trpí, jsou neklidní, cítí se…
Dnešní organizace již poznaly, že dovednosti dříve zařazované do soft skills jsou nyní hard skills. Tyto dovednosti ale nejsou podniky připravené nabídnout svým zaměstnancům. Pracovníci jsou ponecháni…
Pro žádného podnikatele není dobré, stane-li se na šedesát hodin týdně otrokem práce ve vlastní firmě. I když to nemusí být na první pohled patrné, i v menších firmách existují efektivní cesty k tomu,…
Co firmy většinou udělají, aby podpořily správu znalostí? Vytvoří intranetové stránky a předpokládají, že budou pro zaměstnance užitečné. To ale není dostačující. Aby stránky byly skutečně použitelné,…
Pokud patříte ke společnostem, které se rozhodly právě nyní znovu uvážit své výdaje za technologii, LOMAR v tomto článku nabízí několik úvah:* Využijte preventivní rozpočetnictví pouze 30% z…
Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na toto téma proto diskutovali zástupci několika firem na symposiu Harvard Business School. Prezentovali…
Stále více vedoucích pracovníků si pořizuje svého osobního poradce. Koučové je připravují na nové úkoly nebo jim pomáhají najít rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Koučování však také něco…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom, co je předmětem jejich činnosti. Neznamená to, že by si měly okamžitě změnit název, přestože je to…
Firmy, které začínají se správou informací, se snaží při jejím prosazování postupovat směrem shora dolů, tedy nutí své zaměstnance, aby sdíleli znalosti a sami je předávají tam, kde je to nutné. Často…