Jak pracuje "lidská divize" největšího zaměstnavatele světa?
Největší zaměstnavatel na světě – americký maloobchodní řetězec Wal-Mart – zaměstnává více než 2 miliony lidí. To už v sobě…
Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1916 článků.
Největší zaměstnavatel na světě – americký maloobchodní řetězec Wal-Mart – zaměstnává více než 2 miliony lidí. To už v sobě…
Jako téma pro rozhovor s Mgr. Evou Petrželkovou, která v současné době působí na Masarykově univerzitě v Brně, kde zodpovídá za metodické řízení personální a mzdové agendy a řízení stěžejních…
Vůdcové, kteří se na svá místa dostávají díky internímu povýšení nebo přeložení, v 25 procentech selhá…
V každém týmu nastávají konfliktní situace. Právě proto je však třeba vědět, jak předejít tomu, aby dílčí konflikty přerostly…
Ekonomická recese dostala manažery lidských zdrojů do popředí rozhodovacího procesu ve firmách, a zlepšila tím jejich pozici. Vyplývá to…
I když britské firmy investují miliony liber do koučování, 15 procent z nich nepoužívá žádné nástroje k měření přínosů…
Zdeňek Němec, který v současné době působí v jedné z předních evropských e-recruitmentových společností, před vstupem do společnosti LMC, s.r.o. sedm let pracoval v personálním oddělení ve společnosti…
Linioví manažeři hrají velmi důležitou roli v řízení změn. I když dovednosti, které k tomu potřebují, částečně korespondují s dovednostmi nutn&…
Řada firem se nadšeně vrhá do oblasti sociálních médií. Často jim však chybí realistická představa o tom, co je ke spuštěn&…
Petra Rohlíková, HR expert společnosti Zentiva, v rozhovoru Zuzany Čempelové prozradila, jak vypadá systém školení a vzdělávání v Zentiva Group. Jak jsou definovány vzdělávací potřeby, jak je…
Firmy se čím dál častěji ptají, jak dosahovat lepších výsledků, když mají k dispozici stále omezenější zdroje. Platí to i…
Kvalitní firemní blog pomáhá budovat bližší vztahy se zákazníky. Není přitom třeba investovat velké sumy, ale ani si myslet, že to…
Vedoucí pracovníci vědí, že zaměstnanci si zaslouží uznání, a měli by jim je tudíž poskytovat. Často jim v tom však brání různ&…
Umět říci „ne“ patří ke stěžejním manažerským dovednostem. Na první pohled to může být jednoduché, ve skutečnosti je to však velmi…
Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj problém řešit s více zaměstnanci zákaznického servisu, a pokažd&…