Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zna" bylo nalezeno 369 článků.

Zima se nebude ptát, co jste dělali v létě!

8.9.2004 

Již v létě je zapotřebí připravit se na úskalí, která s sebou přináší chladné počasí. Mnoho z nás je v zimních měsících vystaveno nebezpečí práce v nízkých teplotách. Dlouhodobé vystavování se mrazu…

Článek v rámci předplatného Každý to dělá po svém

26.8.2004 

Charles Smith za dobu své dvacetileté praxe přijal řadu vynikajících pracovníků. Jeho přijímací techniky jsou možná trochu neobvyklé, ale dovolily mu najmout velké množství neobyčejných lidí. I když…

Tak už si sakra vezmi tu dovolenou!!

17.8.2004 

Bývá znakem dnešní doby, že vaši nejlepší zaměstnanci pracují přesčas, leží na nich velká pracovní zátěž a cítí velký tlak podávat dobrý výkon. Ve výsledku pak odkládají dovolenou, nebo si ji…

icon Umět se ptát je umění

16.8.2004 

Nemůžete vždy dostat to, co chcete, ale vaše šance se zvýší, když se naučíte ptát. Dobrý reportér klade takové otázky, že lidé odkrývají i to, co by normálně neřekli. Jako manažer se můžete zkusit…

Jak překonat stres

22.7.2004 

Stres spojený s výkonem práce je stále častější věcí. Pro mnoho lidí je však bohužel jeho přiznání stále znakem…

icon I závislost na šéfovi se dá léčit

9.6.2004 

Příliš přístupní manažeři mohou vytvořit závislost. Jako jedna šéfredaktorka časopisu pro ženy, která byla hrdá na to, že zvládá vysoce náročnou práci i rodinu. Byla dobrým posluchačem a její dveře…

Článek v rámci předplatného icon Ročenka Obchod v ČR v roce 2003

7.6.2004 

Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné skutečnosti z vývoje obchodu, které mají ekonomický i společenský dosah. Právě nedávno byla dohotovena ročenka *Obchod v ČR v roce…

icon Firma v depresi

3.6.2004 

Pokud je vaše společnost v depresi, zřejmě zvažujete, jak docílit a udržet pracoviště produktivní a pulzující. Mezi symptomy organizační nebo oblastní deprese patří celkový pocit netečnosti, malá míra…

A co ženy, mají si kde hrát?

29.4.2004 

Pozice žen v naší společnosti je významným znakem její demokratizace. V poslední době je věnována poměrně velká pozornost uplatnění žen v řídících funkcích. Výzkumy probíhající v uplynulých čtyřech…

icon Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

26.4.2004 

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování spotřebitelů. Z pohledu…

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

21.4.2004 

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…

Co je nové, nesmrdí

19.4.2004 

Management lidských zdrojů ukazuje neustále nové tváře a znaky. Záleží jen na tom, z jakého úhlu na něj nahlížíme. Nemá žádnou stabilní formu a neustále se proměňuje. O jeho důležitosti se rozepisuje…

icon Drby z vrby

28.11.2003 

Zaměstnanecké dýchánky během přestávek na kávu a cigaretu na pracovištích jsou semeništěm různých pomluv a spekulací. Psychologové tvrdí, že spekulace jsou jakýmsi vnitřním mechanismem, pomocí něhož…

icon Abyste nezaspali dobu

21.11.2003 

Mnozí manažeři dnes dělají tu chybu, že se nedokáží podívat na svůj podnik s potřebným nadhledem a tvrdošíjně lpí na starých zásadách a postupech. Tento přístup jim ale do budoucna může zkomplikovat…

Milostný vztah HR a finančních oddělení

6.10.2003 

Úzká spolupráce finančního oddělení a oddělení lidských zdrojů není v USA běžným jevem, pokud se ale podaří zavést, je výhodná pro obě strany a v konečném důsledku i pro celou organizaci. Obě oddělení…

Výpis 331345 z celkem 369