Poradna HR News

Eva Jedličková - Head and Heart

Článek v rámci předplatného Jak na angažovanost zaměstnanců – pro leadery a HR

MUDr. Eva Jedličková

Ráda bych se dnes věnovala inspiraci k tématu, které je ve světě firem pořád aktuální. Angažovanost zaměstnanců. Psala…

Petr Válek, Česká cesta, s.r.o.

Krizová intervence jako nástroj manažerské i kolegiální podpory

Mgr. Petr Válek

Krizová intervence je poskytnutí akutního psychického ošetření ve stavu krize. Míněno psychické krize.

Dana Havlíčková Lišková, Můj Personalista s.r.o.

Článek v rámci předplatného GDPR – praktické rady pro HR

Dana Havlíčková Lišková

Jsou iniciativy, přicházející z Evropské unie, nad kterými nám zůstává občas rozum stát. Na první pohled by se to mohlo…

Jitka Ševčíková, Brillant Brain

10 + 1 rad, jak se vyrovnat se stresem

Jitka Ševčíková

Rady, jak lépe zvládat stres nejen na pracovišti, připravila lektorka emoční inteligence Jitka Ševčíková.

Irena Valíčková, Adam Valíček

Článek v rámci předplatného Dohoda o provedení práce vedle pracovní smlouvy aneb (ne)obcházení přesčasů

JUDr. Irena Valíčková, MBA, JUDr. Adam Valíček, MBA

Ve své advokátní praxi se častokrát setkáváme se situací, kdy zaměstnanec má u zaměstnavatele uzavřenou pracovní smlouvu…

Kateřina Kosnarová

Nabídky práce jsou již i na českém Facebooku. Přinášíme návod, jak je zadávat

Mgr. Kateřina Kosnarová

V únoru letošního roku bylo v USA a Kanadě oficiálně spuštěno zveřejňování pracovních nabídek na facebookových stránkách…

Petr Vejrážka, H1

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zefektivnit online nábor

Petr Vejrážka

Pracovní portály navštěvují jen lidé, kteří aktivně hledají práci. Pokud se vám tak nedostává vhodných uchazečů, musíte…

Jitka Ševčíková, Brillant Brain

Chcete být skvělým pracovním parťákem? Stačí dodržovat deset zásad

Jitka Ševčíková

Měníte místo a chcete na nové kolegy udělat ten nejlepší dojem? Nebo jste naopak v jedné firmě už řadu let a pracovní…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj

Josef Kadlec

Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu,…

Radek Hanuš, Outward Bound Česká cesta, s.r.o.

Průmysl 4.0 je tady. Chytří ho využijí

Mgr. Radek Hanuš, Ph.D.

Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl 4.0, Společnost 4.0 atd. Jednoduše řečeno…

Vojtěch Benda, Edutica

Jak udržet pozornost při práci ve skupině?

Mgr. Vojtěch Benda

Při komunikaci ve skupině lidí budete vždy řešit jednu důležitou věc – pozornost účastníků. Faktorů, které na ni mají…

David Brož, Versalis

Jaká firemní kultura je nejlepší?

RNDr. David Brož, CSc.

Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný a navíc dále roste. Kultura má přímý vliv na…

Anna Burian, E-Consulting Czech s.r.o

Článek v rámci předplatného Rozvrhování práce a výpočet mezd v rámci vyrovnávacího období

Anna Burian

V dnešním článku jsem se rozhodla věnovat vyrovnávacímu období při plánování pracovní doby a jejího rozvržení. Také se…

Výpis 508520 z celkem 880