Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Úspora času při práci v kanceláři

Zefektivňujte rutinní procesySpousta kancelářské práce má rutinní charakter a neustále se opakuje.…

Destruktivní manažerské praktiky

Server Peoplemanagement představuje knihu Hard Facts, Dangerous Half-Truths and Total Nonsense (…

Tým versus jednotlivci

Společnosti bývají tvořené týmy, a tým je skupina lidí,…

Jak rozvíjet přizpůsobivost

Schopnost přizpůsobovat se se dá naučit. Jako u většiny dovedností to chce jenom praxi. Článek…

Co je přizpůsobivost?

Přizpůsobiví lidé dokáží přijímat změny, pracovat s neznámými věcmi a měnit chování vzhledem k novým…

Nenechte vyhrát byrokraty

Byrokracie často brání firmám v efektivním náboru:- Lidé ve firmě. Až příliš firemních byrokratů…

Rozdíl mezi šéfem a vůdcem

Každý vůdce je zároveň i šéf. Ale ne každý šéf je…

Práce z domova populární po celém světě

V roce 2005 pracovalo na celém světe doma alespoň jednou týdně více než 82 milionů lidí. V roce 2004…

Šéfové milují práci přesčas

Britové pracují déle než všichni ostatní Evropané, výzkumy za poslední rok udávají 36 milionů hodin…

Výpis 15041512 z celkem 2115