Prosadit se na novém postu je leckdy obtížné, a co teprve, když jste začínající manažer nebo manažerka? Potřebujete si nastavit pravidla v týmu, komunikaci se svými lidmi, styl vedení, formy ohodnocování, procesy, jakými budete řešit případné problémy. Je spoustu aspektů, na které musí manažer…
Pro pracujícího člověka je obvykle těžké vycestovat na pár měsíců, aby v …
David Marquet hovoří ve své knize o tom, jak dokázal posádku ponorky Santa…
Brány 5. ročníku Recruitment Academy Awards, soutěže pro firmy, které mění…
Práce s lidmi s sebou nese přirozenou řadu neshod v názorech a úhlech…
Schopnost improvizace v profesionálním prostředí je především o zvládání…
Je to již dobře známá věc, že přijetím kolegy do zaměstnání nic nekončí.…
Jak díky vysoké finanční gramotnosti zvýšit stabilitu a produktivitu zaměstnanců