Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4185 článků.

Rozdávaly se ceny za nejlepší projekty v personalistice

28.5.2015 

20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy 18. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum s názem HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu! V závěru…

icon Naučte své mladé lídry vést: Jaké jsou jejich slabiny?

27.5.2015 

Víte, jaké jsou přednosti nových mladých lídrů, a jaké jsou naopak jejich slabá místa? Slabinou je někdy jejich pracovní morálka a pocit, že mají na vše nárok. Možná by mohli zapracovat i na svém…

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

Článek v rámci předplatného icon 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

25.5.2015 

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…

icon Proč nenásledovat Steva Jobse, aneb Jaký jste vlastně lídr?

18.5.2015 

Jste manažer, nebo lídr? Proč si myslíte, že vás lidé poslouchají? Protože musí, anebo protože chtějí? Zjistit, zda je vaše autorita přirozená, nebo formální a respekt vašich lidí plyne z vaší pozice,…

Rok 2015 v korporátní komunikaci: Nejdůležitější trendy (3/3)

14.5.2015 

Budou se objevovat pokusy zkombinovat různé aplikace do jednoho mocného nástroje. Microsoft například oznámil, že chce zabudovat sociální médium téměř do všech aplikací, kde to bude dávat nějaký…

icon Leadership se vyučuje špatně: Lídři by měli reprezentovat své podřízené (2/2)

13.5.2015 

Podle studie profesorů z obchodní školy INSEAD s názvem Can Business Schools Humanize Leadership? se dnes programy vyučující leadership příliš často soustřeďují na nátlak a ovlivňování ostatních.…

icon Jak získat nového zákazníka (1/3)

13.5.2015 

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost zákazníka a zmenšují se objemy zakázek, nutí takřka…

Vizualizace v manažerské praxi II. - Cíle, vize, strategie

12.5.2015 

Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné pracovat s metodami a technikami, které vycházejí z poznatků neurověd (neurologie, neurofyziologie, neuropsychologie) o lidském…

icon Zvládněte emoce ve svém týmu

11.5.2015 

Pláč vyjadřující frustraci či obavy nebo agresivní křik. To jsou typické příklady zjitřených emocí, s nimiž se manažeři setkávají u členů svých týmů. Je to nejen nepříjemné, ale také nebezpečné pro…

icon Firmám se daří více než jejich zaměstnancům

5.5.2015 

Zisky nefinančních podniků stouply v roce 2014 o 13,3 %, tedy více než v letech konjunktury. Se svými zaměstnanci se o ně firmy ale moc dělit nechtěly. Počty zaměstnanců v nefinančních podnicích…

Jaké jsou a jaké budou firemní systémy vzdělávání?

4.5.2015  Rozhovor s Olgou Holou, manažerkou Training & Development ze společnosti top vision

  Jaké jsou trendy v rozvoji manažerských kompetencí? Které přístupy ke vzdělávání různých skupin zaměstnanců fungují a jak nejlépe pracovat s motivovaností, angažovaností a postoji zaměstnanců? To…

icon Vytvořte úspěšnou značku

4.5.2015 

Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která bude úspěšná. Správná prezentace je základ. Zákaznici jsou dnes konfrontováni se spoustou nových informací a nabídek. Chcete-…

Společenskou odpovědnost musíte brát vážně

30.4.2015 

Definice společenské odpovědnosti firem (CSR) říká, že jde o dobrovolné zapojování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí se zaměstnanci, zákazníky,…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

29.4.2015 

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni…

Výpis 17411755 z celkem 4185