Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7539 článků.

icon Jedno heslo nestačí

7.2.2008 

Podle výzkumu komunikační agentury @www používá 61 % uživatelů internetu stejné heslo ke všem svým on-line účtům. Více než každý desátý uživatel se přitom přihlašuje na nejméně 50 různých účtů. Kromě…

icon Nová reality show v Americe odhaluje soukromí zaměstnanců

7.2.2008 

Nová reality show s názvem Moment of Truth (Okamžik pravdy) povzbuzuje účastníky, aby odhalili své špatné chování s příslibem výhry půl milionu dolarů. Může ale být vidina šeku dostatečnou záplatou…

icon Umění ovlivňovat

6.2.2008 

Ať už vedete schůzku mezi čtyřma očima, motivujete prodejní tým nebo přednášíte klíčovou prezentaci, váš úspěch závisí do velké míry na tom, jak dokážete ovlivňovat okolí. Schopnost získat pro vaše…

Článek v rámci předplatného Bez poděkování jste v nevýhodě

6.2.2008 

Napsání děkovné zprávy po pohovoru neukazuje jen na uchazečovo vychování, také může do značné míry ovlivnit získání pozice. Podle výzkumu portálu CareerBuilder.comaž15 % náborových manažerů tvrdí, že…

Umíte dobře naslouchat jiným?

5.2.2008 

Být dobrým posluchačem není vrozená vlastnost. Lidé potřebují tuto zručnost trénovat. Dobří posluchači poslouchají tváří. Když tedy chcete být dobrý posluchač, v první řadě se tak tvařte. Většina…

icon Motivujte od prvního dne

5.2.2008 

Strach z odlivu mozků trápí firemní svět. Také způsobuje obavy manažerů z potřeby nahradit ztrátu talentu za současné snahy udržet současné zaměstnance. Drtivá většina manažerů nemá ráda nábor a čeká…

icon Měli by zaměstnanci vědět, kolik vydělávají jejich kolegové?

4.2.2008 

Představte si, že by všichni vaši zaměstnanci znali navzájem své platy. Myslíte si, že by to bylo jedno, nebo by taková situace způsobila pohromu? Jde samozřejmě o to, jací lidé tvoří váš pracovní…

icon Manažerská komunikace má své zlozvyky

31.1.2008 

Umění komunikovat slidmi patří khlavnímu poslání manažera. Tento názor potvrdí každý, kdo nechápe řízení jen jako dirigování lidí prostřednictvím příkazů a zákazů zpozice nadřazenosti.Málokterý…

icon Nenechte se zahltit komunikací

30.1.2008 

IT manažeři dnes pracují ve světě instantní komunikace a neustálého informačního toku. Jsou prakticky nepřetržitě připojeni, ať je pracovní den, večer nebo víkend. Velký objem komunikace však…

Článek v rámci předplatného Využití firemních příběhů pro zaměstnavatelský branding

29.1.2008 

Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také určitou roli v budování firemního…

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

25.1.2008 

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně poradit. Měl by poskytovat potřebné…

Článek v rámci předplatného Británie začíná recyklovat výplatní pásky

24.1.2008 

Britský poskytovatel řešení pro oblast lidských zdrojů Northgate HR oznámil, že začal jako první v Británii poskytovat výplatní pásky a mzdové formuláře P60 na recyklovaném papíře. Usiluje tak o…

Článek v rámci předplatného 1. kolo výzev k podávání žádostí v rámci strukturálních fondů Praha Konkurenceschopnost a Praha Adaptibilita

21.1.2008 

Pražští radní schválili 8. ledna výzvy pro předkládání projektů v rámci strukturálních fondů EU (Operačních programů) Praha Konkurenceschopnost a Praha Adaptibilita. Praha z nich bude v programovém…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro zákaznickou loajalitu

18.1.2008 

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody uzavírané s loajálními zákazníky. Loajální zákazníci totiž nakupují více, více utrácejí a také referují o firmě, s níž jsou…

icon Schůzky by měly být efektivní, ne ztrátou času

17.1.2008 

Jak bude schůzka či setkání efektivní, záleží na osobě, která vše povede. Manažeři a ředitelé stráví na různých schůzkách skoro polovinu pracovního času. V obchodní branži jsou schůzky na denním…

Výpis 53415355 z celkem 7539