Jedno heslo nestačí
Podle výzkumu komunikační agentury @www používá 61 % uživatelů internetu stejné heslo ke všem svým on-line účtům. Více než každý desátý uživatel se přitom přihlašuje na nejméně 50 různých účtů. Kromě…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7539 článků.
Podle výzkumu komunikační agentury @www používá 61 % uživatelů internetu stejné heslo ke všem svým on-line účtům. Více než každý desátý uživatel se přitom přihlašuje na nejméně 50 různých účtů. Kromě…
Nová reality show s názvem Moment of Truth (Okamžik pravdy) povzbuzuje účastníky, aby odhalili své špatné chování s příslibem výhry půl milionu dolarů. Může ale být vidina šeku dostatečnou záplatou…
Ať už vedete schůzku mezi čtyřma očima, motivujete prodejní tým nebo přednášíte klíčovou prezentaci, váš úspěch závisí do velké míry na tom, jak dokážete ovlivňovat okolí. Schopnost získat pro vaše…
Napsání děkovné zprávy po pohovoru neukazuje jen na uchazečovo vychování, také může do značné míry ovlivnit získání pozice. Podle výzkumu portálu CareerBuilder.comaž15 % náborových manažerů tvrdí, že…
Být dobrým posluchačem není vrozená vlastnost. Lidé potřebují tuto zručnost trénovat. Dobří posluchači poslouchají tváří. Když tedy chcete být dobrý posluchač, v první řadě se tak tvařte. Většina…
Strach z odlivu mozků trápí firemní svět. Také způsobuje obavy manažerů z potřeby nahradit ztrátu talentu za současné snahy udržet současné zaměstnance. Drtivá většina manažerů nemá ráda nábor a čeká…
Představte si, že by všichni vaši zaměstnanci znali navzájem své platy. Myslíte si, že by to bylo jedno, nebo by taková situace způsobila pohromu? Jde samozřejmě o to, jací lidé tvoří váš pracovní…
Umění komunikovat slidmi patří khlavnímu poslání manažera. Tento názor potvrdí každý, kdo nechápe řízení jen jako dirigování lidí prostřednictvím příkazů a zákazů zpozice nadřazenosti.Málokterý…
IT manažeři dnes pracují ve světě instantní komunikace a neustálého informačního toku. Jsou prakticky nepřetržitě připojeni, ať je pracovní den, večer nebo víkend. Velký objem komunikace však…
Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také určitou roli v budování firemního…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je poskytovat klientům dobré služby. Nejde jen o to, aby uměl něco prodat, ale hlavně poradit. Měl by poskytovat potřebné…
Britský poskytovatel řešení pro oblast lidských zdrojů Northgate HR oznámil, že začal jako první v Británii poskytovat výplatní pásky a mzdové formuláře P60 na recyklovaném papíře. Usiluje tak o…
Pražští radní schválili 8. ledna výzvy pro předkládání projektů v rámci strukturálních fondů EU (Operačních programů) Praha Konkurenceschopnost a Praha Adaptibilita. Praha z nich bude v programovém…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody uzavírané s loajálními zákazníky. Loajální zákazníci totiž nakupují více, více utrácejí a také referují o firmě, s níž jsou…
Jak bude schůzka či setkání efektivní, záleží na osobě, která vše povede. Manažeři a ředitelé stráví na různých schůzkách skoro polovinu pracovního času. V obchodní branži jsou schůzky na denním…