Potěšte svého CEO
Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých oddělení. Pro CEO je charakteristické, že…
Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13029 článků.
Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých oddělení. Pro CEO je charakteristické, že…
Mladí lidé, kteří začínají dělat kariéru, by si měli plně uvědomit, jaká rizika s sebou nese nadměrná práce. Zaměstnání…
S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců. K lepší spolupráci přispívají různé nástroje, mezi něž patří například software pro odesílání zpráv v reálném…
Autor pracoval přes 20 let v oddělení lidských zdrojů, kde měl na starosti nábor zaměstnanců. Za tu dobu dokázal již při přijímacím pohovoru rozlišit,…
V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i podstata řízení firmy. Staré způsoby jsou již nepoužitelné a je nutné se adaptovat na nové. Jasno do této otázky může vnést…
Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí stále roste. Je to totiž jeden z nejlepších prostředků sdílení a zachycování implicitních znalostí. Protože však téměř žádná…
Průzkumy využívání Internetu zaměstnanci ukázaly to, co se již dlouho předpokládalo že v pracovní době nejčastěji navštěvované stránky jsou ty s pornografickým obsahem a servery online interaktivních…
Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na základě svých zkušeností domníváme, že jednáme profesionálně, ale z pohledu zákazníka či týmových kolegů se situace může…
Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen na obecnou typologii lidí. Každý člověk je jiný a paušalizování se nemusí vyplatit. Manažeři obvykle používají při jednání…
Zaměstnanci jsou skutečnou hybnou silou každého podniku. Veškerá produkce, výrobky i vztahy se zákazníky a obchodními partnery, jsou výsledkem jejich jednání. Proto je nutné poskytnout jim takové…
Dny puntíčkářsky vypracovaných profesních životopisů jsou dávno pryč. Vládu převzaly webové zprostředkovatelny práce, které za poplatek příslušné dokumenty rozešlou tisícovkám zaměstnavatelů. Kdysi…
Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za to může sám, jiný bývá v následných nepříjemnostech nevinně. Existuje několik základních důvodů, proč inteligentní lidé…
Pojem znalostní pracovník definuje rapidně se zvětšující skupinu na současném trhu práce. Jde o člověka, který si vydělává na živobytí tím, že rozvíjí a používá znalosti. Jestliže tedy někdo pracuje s…
Dříve bylo standardní uniformou pro přijímací pohovory sako a kravata (u mužů) a kostým se sukní (u žen). Pravidla pro oblékání na pracovišti se však změnila, proto mají muži i ženy dnes větší výběr.…
Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud budou tvrdě pracovat a projeví svůj talent. Zkušenosti (snižování stavů, outsourcing apod.) dokázaly, že tomu tak nemusí být…