Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13029 článků.

icon Základní chyby nových manažerů oddělení IT

12.4.2002 

Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby? Důvodem je to, že takoví lidé jsou obvykle zvyklí pracovat jako řadoví členové oddělení (např. programátoři), proto dobře…

icon Jak snižovat chybovost zaměstnanců

12.4.2002 

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i snížení zisku firmy (některé zdroje uvádí ztrátu až 25 %!). Zákazníci jsou dnes totiž ještě…

Článek v rámci předplatného Už je to tu zase: Motivace zaměstnanců

12.4.2002 

Jak vlastně dosáhnout toho, aby všichni zaměstnanci byli správně motivováni? V prvé řadě musí být každý zaměstnanec brán jako ostatním rovný jednotlivec a měl by být hodnocen za svoje lidské i…

Stísněné pracovní prostředí - jak se s ním vypořádat

11.4.2002 

V současné době jsou zejména v západních zemích, ale i v některých českých firmách, moderní malá, stísněná pracoviště (tzv. **cubicles**), kde jsou zaměstnanci od sebe odděleni jen jednoduchou…

icon Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

10.4.2002 

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když se použijí vhodné softwarové nástroje. Lidé nejčastěji využívají jejich komunikační funkce, jako je…

Zaměstnání přes Internet aneb eRecruitment

10.4.2002 

Nový trend, takzvaný eRecruitment, představuje velmi efektivní metodu vyhledávání nových pracovních příležitostí pro uchazeče a získávání zajímavých lidí pro zaměstnavatele. Nabídka volných pracovních…

O dvou typech životopisů

10.4.2002 

Personalistika a oblast náborů nových zaměstnanců se stále častěji, stejně jako i ostatní obory, slučuje s novým pracovním nástrojem. Tím je Internet. Ten slouží také jako komunikační kanál při…

icon Týmová práce je předpoklad úspěchu

9.4.2002 

Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit odborník jednoho zaměření. Proto se vytvořil nový pracovní způsob, tzv. interdisciplinární, při kterém…

E-mail v kanceláři - dobrý sluha, ale zlý pán

9.4.2002 

E-mail je rychlým a efektivním komunikačním prostředkem, zároveň se však může obrátit proti tomu, kdo jej používá. Téměř všechny firmy se snaží najít způsoby, jak usměrnit používání e-mailu v pracovní…

icon Jednotlivé úrovně řízení projektu

8.4.2002 

Když nejvyšší vedení nemá přehled o tom, jakými stadii prochází řízení projektů ve firmě, mají tendenci svalovat vinu za neúspěch na vedoucí projektů. Metodologie řízení projektů má obvykle 5 fází a…

Řízení talentu a moderní formy komunikace

8.4.2002 

Řízení talentu by mělo zvýšit intelektuální kapacitu firmy, ztělesněnou její znalostní bází a schopností jejího využití. Děje se tomu tak především díky stále se vyvíjející informační technologii.…

icon Dovedná komunikace a vedení týmu

5.4.2002 

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží, jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na různých stupních podnikové hierarchie.Jak úzký vztah by…

Nepodceňujte externisty a outsourcingové firmy

4.4.2002 

V době vysoké nezaměstnanosti se často stává, že na jednu uvolněnou pracovní pozici připadá vysoké procento uchazečů. Výběr potom není jednoduchý, zvláště objeví-li se několik vysoce talentovaných…

Nábor personalistů - poučte se od obchodníků

3.4.2002 

Profesionální obchodník a profesionální personalista mají mnoho společného. Oba firmě zvyšují zisky, rozšiřují pří…

icon Chvála komunikace

2.4.2002 

Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou klíčové pro úspěch v podnikání, je schopnost naslouchat. Naslouchání pomáhá vytvářet atmosféru důvěry a…

Výpis 1279612810 z celkem 13029