Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3970 článků.

I sardinky musí dodržovat pravidla

1.4.2005 

Sdílet prostor se spolupracovníky může být obtížné. Můžete sdílet jednu kancelář s několika kolegy, nebo sedět sám v kóji oddělený od sousedů v jedné velké hale. Zde je několik tipů, aby takové blízké…

Článek v rámci předplatného icon Řízení dat a predikce zákaznického chování

31.3.2005 

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých zákazníků či preferovaný způsob přijímání marketingových materiálů a vědí také to, jak často je daný zákazník kontaktuje se…

Inspirace i pro personalisty

30.3.2005 

Jestliže chcete přijímat více vysoce výkonných pasivních uchazečů, možná byste si měli přečíst novou knihu Malcolma Gladwella nazvanou Blink. Ačkoli nemá nic společného s náborem, managementem nebo…

icon Lidské zdroje nestačí

30.3.2005 

Americká společnost The Leader's Edge, která usiluje o podporu žen na vedoucích postech, upořádala telefonický výzkum mezi ženami, které se dobrovolně rozhodly opustit posty vysokých manažerek.…

Článek v rámci předplatného Efektivní zaplňování mezer

25.3.2005 

Efektivní náborový proces začíná identifikací znalostí, dovedností a schopností, které pozice vyžaduje. Bohužel je při tom často přehlížena důležitost toho, zda se hodnoty uchazeče hodí k podnikové…

Článek v rámci předplatného Několik nezbytností, které byste měli při pohovoru zjistit

25.3.2005 

Pohovory s uchazeči o práci a určování, zda se hodí pro podnikovou kulturu a danou pozici, jsou jedny z nejpodstatnějších úkolů personalisty. Čím více toho o uchazeči zjistí, tím větší hodnotu přidá…

Rozvíjejte své zaměstnance!

18.3.2005 

Řada firem velmi úspěšně rozvíjí své silné stránky, jimiž míní kvalitu produktů a služeb nebo hodnotu značky. Zatímco se soustředí na to, co vyprodukuje, však často zapomíná na rozvoj své nejsilnější…

icon Jak jsou na tom ženy podnikatelky

15.3.2005 

Podle mezinárodní studie Global Entrepreneurship Monitor 2004, které se zúčastnilo 34 zemí světa, představují ženy 41 procent všech podnikatelů. Studie, jíž u příležitosti Mezinárodního dne žen…

icon Co do plánu nepatří

14.3.2005 

Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů a mnoho změn v módě plánování, ale základy jsou podle něj stále stejné. Sestavil seznam nejčastějších chyb, kterých se lze…

icon Lesk a bída vyšších manažerů

11.3.2005 

Samozřejmě se najdou šéfové oddělení nebo firem, kteří jsou vzhledem k celkovým výsledkům očividně přepláceni nebo se vyžívají v překračování pravomocí a zajišťují si tím dobré bydlo. Pro většinu…

Mladí v krizi

7.3.2005 

Každý už slyšel o krizi středního věku. Ale několik let před tím, než dosáhneme této fáze, prochází mnoho z nás krizí identity, která je stejně vysilující a má možná dlouhodobější následky. Říká se jí…

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

U pohovoru se rozhodne

2.3.2005 

Projít pohovorem je těžká práce. Podniky často dostávají desítky životopisů na jednu volnou pozici. Nový průzkum ukazuje, že jen několik málo uchazečů se dostane až do stadia pohovorů. Dotazovaní…

Článek v rámci předplatného Jak si toho mám vážit, když nevím kolik to stojí?!

25.2.2005 

Jen málo zaměstnanců ví, jakou hodnotu mají jejich výhody. Nabízení drahých výhod nebude efektivní ve snižování fluktuace, pokud zaměstnavatelé nebudou dostatečně komunikovat o hodnotě těchto výhod. U…

icon Marketing pro neziskové organizace

24.2.2005 

Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly by si však uvědomit, že marketing není jen záležitost ve smyslu uzavírání obchodů nebo přebírání darů. Marketing je cestou k…

Výpis 33913405 z celkem 3970