Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23913 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jeden kanál je málo

16.5.2005 

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…

7 mýtů o pracovních poradách

16.5.2005 

Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…

12 tipů pro budování týmu

16.5.2005 

Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…

Článek v rámci předplatného Jak projevit uznání

16.5.2005 

Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…

Článek v rámci předplatného icon Když se obchody zpomalí...

16.5.2005 

Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…

icon Získejte vítězné návyky

16.5.2005 

Existují důležité návyky, které by měl podnikatel mít, pokud chce být úspěšným podnikatelem. Absence jednoho či několika z těchto návyků může být pro celou firmu nákladná, ne-li fatální. Pokud se…

icon Jak nepřijít o klíčového zaměstnance

16.5.2005 

Jedním z momentů, kterého se majitelé malých firem obávají, je oznámení klíčového zaměstnance, že chce odejít. Je možné změnit jeho/její názor, ale závisí to na tom, jak flexibilní můžete nebo chcete…

Nenechte se zdeptat staršími

13.5.2005 

Jestliže se vám dostane příležitosti uplatnit své vůdcovské dovednosti v manažerské pozici brzy z počátku své kariéry, pravděpodobně budete řídit lidi starší, než jste vy sami. Postavení mladého vůdce…

Deset trendů v rozvoji a angažovanosti zaměstnanců

13.5.2005 

Fast Company sestavil žebříček deseti nejžhavějších trendů v oblastech rozvoje kariéry a angažovanosti zaměstnanců:- Štěstí se počítá novým módním slovem je angažování. Výzkumy shodně tvrdí, že…

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

icon E-mail žije a vzkvétá

13.5.2005 

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…

icon Jak řídit starší zaměstnance

13.5.2005 

Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…

icon Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

Audio  12.5.2005 

Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do…

icon Zákaznická střediska a koučing manažerů

11.5.2005 

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…

icon 10x o budování kontaktů

11.5.2005 

Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů. Když tedy dorazíte na schůzi, nějakou společenskou událost nebo večírek, kde můžete očekávat…

Výpis 2037120385 z celkem 23913