Jeden kanál je málo
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23913 článků.
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…
Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…
Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…
Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…
Existují důležité návyky, které by měl podnikatel mít, pokud chce být úspěšným podnikatelem. Absence jednoho či několika z těchto návyků může být pro celou firmu nákladná, ne-li fatální. Pokud se…
Jedním z momentů, kterého se majitelé malých firem obávají, je oznámení klíčového zaměstnance, že chce odejít. Je možné změnit jeho/její názor, ale závisí to na tom, jak flexibilní můžete nebo chcete…
Jestliže se vám dostane příležitosti uplatnit své vůdcovské dovednosti v manažerské pozici brzy z počátku své kariéry, pravděpodobně budete řídit lidi starší, než jste vy sami. Postavení mladého vůdce…
Fast Company sestavil žebříček deseti nejžhavějších trendů v oblastech rozvoje kariéry a angažovanosti zaměstnanců:- Štěstí se počítá novým módním slovem je angažování. Výzkumy shodně tvrdí, že…
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…
Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…
Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…
Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů. Když tedy dorazíte na schůzi, nějakou společenskou událost nebo večírek, kde můžete očekávat…