Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25125 článků.

10 rad, jak se udržet na pracovním trhu

14.5.2008 

Když se podíváte na budoucnost práce a na její podmínky a předpoklady, možná dostanete strach, abyste o práci nepřišli. Mnoho lidí propadá těmto myšlenkám, a to hlavně proto, že se obávají, že se…

Článek v rámci předplatného icon Chytře s e-brožurou

14.5.2008 

E-brožury bez pochyby představují vysoce efektivní způsob brandingu. Mohou být distribuovány, doručovány a prohlíženy pomocí internetu a na rozdíl od tištěných zasílány jako e-mailová příloha,…

Co nedělat při práci z domova

13.5.2008 

Každý, kdo vyzkoušel práci z domova, ví, že to není procházka růžovou zahradou (nebo vysedávání u televize). Je to stejně náročné jako práce v kanceláři. Největší rozdíl je v tom, že vám nikdo nevěří,…

Pět strategií žen ve vůdcovských rolích

13.5.2008 

Co znamená úspěch? Pro dnešní úspěšné ženy v manažerských funkcích to znamená porážení bariér a dosahování profesionálních cílů. Výzkum amerického Centra pro kreativní vůdcovství ukázal, že úspěšné…

icon Jak komunikovat s diktátorem

13.5.2008 

Někteří šéfové neradi přijímají názory druhých a chtějí o všem rozhodovat sami bez ohledu na to, zda jsou vtom dobří. Přesvědčit nadřízeného o vašich nápadech proto může být obtížné, ale ne nemožné.…

icon Nejúspěšnější firmy platí méně

13.5.2008 

Nejvýkonnější firmy světa platí svým zaměstnancům v průměru o 5 procent méně než ostatní. Vyplývá to z výzkumu globální konzultační společnosti Hay Group, kterého se zúčastnilo 1 467 vyšších manažerů…

icon Pravidla jednání s ruským obchodním partnerem

13.5.2008 

Podle našich měřítek se může někdy zdát často drsné a netrpělivé chování Rusů jako nepříjemné a nezdvořilé. Proto od obchodního partnera neočekávejte vždy dokonalé způsoby chování a bezchybnou kulturu…

icon Ke lhářům nebuďte v žádném případě velkorysí

13.5.2008 

Pro manažera může nastat obtížný čas vedení, když zjistí, že mu jeho zaměstnanci lžou. Většinou si ale za situaci mohou sami. Měli by se od počátku snažit budovat vztah na vzájemné důvěře. Zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného Firemní "ztráta paměti" jako hlavní viník nehod

13.5.2008 

Firmy nesdílí poučení zchyb. Na nedávné britské konferenci zaměřené na tuto tématiku se proto debatovalo o podpoře kultury předávání informací do ostatních firemních sektorů jako o nejefektivnějším…

Británie spouští registr nečestných zaměstnanců

12.5.2008 

Tento měsíc bude ve Velké Británii spuštěna národní databáze zaměstnanců, kteří se v práci dopustili přestupků. Británie tak bojuje proti roční ztrátě půl milionu liber, kterou zapříčiňují krádeže a…

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

12.5.2008 

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu. Smyslem zákaznických služeb je dosáhnout opakovaných obchodů. Důležité je, aby byl zákaznický servis…

Článek v rámci předplatného Dezorganizovaný a zmatený šéf

12.5.2008 

Jste nadšeni vaší novou prací, máte skvělý plat, výborný kolektiv, ale hned jak začnete pracovat, zjistíte, že něco není vpořádku svaším nadřízeným. Je to totiž organizační barbar.Nemá vůbec…

Při pracovním pohovoru ukažte, že umíte přemýšlet

12.5.2008 

Když se ucházíte o zaměstnání, je velmi důležité, jak zapůsobíte při pohovoru. Někteří lidé, kteří neuspěli, dodnes nechápou proč.Když se ve firmě připravují na přijímací pohovory, neměli by dopředu…

Arogance a extravagance na pohovoru škodí

11.5.2008 

Pokud chcete zničit své šance na získání práce, přijděte pozdě na pohovor a v životopisu si vylepšete kvalifikaci. Článek dále shrnuje některé konkrétní odstrašující případy z pracovních pohovorů.-…

Co byste měli vědět o simultánním tlumočení

11.5.2008 

Pokud přádáte konferenci a budete potřebovat tlumočníky, přečtěte si článek o simultánním tlumočení. Simultánní (též konferenční, kabinové) tlumočení vypadá tak, že tlumočník nečeká, až řečník…

Výpis 1765617670 z celkem 25125