Moderní komunikační technologie změnily pracoviště. Přes veškeré jejich výhody však manažeři stále potřebují být připraveni na osobní jednání se zaměstnanci.…
Doba je složitá i bez otravných, negativních kolegů. Pokud však sněkým…
Když začneme pracovat, usilujeme o to, abychom se dokázali správně…
Většina výběrových" zaměstnavatelů provádí určitý průzkum spokojenosti"…
Uvažujete-li o tom, že svým zaměstnancům umožníte alespoň částečně pracovat…
Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své…
Server Entrepreneur.com oslovil odborníky na neverbální komunikaci stím,…
Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou…
Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor…
Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy…
Být manažerem vdobě, kdy přichází nová generace zaměstnanců, je velmi…
Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale…