Otevřená pracoviště zahrnují řadu rušivých prvků, které zaměstnancům znemožňují soustředění na práci. Je to například hlasité telefonování, hlučné shromažďování…
Zaměstnavatelé by mohli ušetřit až třetinu dní, v nichž jejich zaměstnanci…
Osobní postoje zaměstnanců hrají zásadní roli při úspěšném plnění…
13 ze 14 běžných problémů v rámci pracovních vztahů se častěji objevuje ve…
Seznámení s charakteristikami, které definují vůdcovství, je prvním krokem…
Mladí lidé dnes nesetrvávají u jednoho zaměstnavatele dlouho. Řada firem o…
Aktuální zvýšení počtu nezaměstnaných na trhu práce ještě neznamená, že by…
Začínající manažeři se dopouštějí mnoha chyb. Profesorka americké Harvard…
Když jsme v blízkosti lidí, které považujeme za problematické, nejčastěji…
Jen málo věcí dokáže zkazit den tak jako negativní zpětná vazba vůči vaší…
Ženy si jako oběti svého tyranského chování v práci často vybírají také…
Z teoretického pohledu je etiketa způsob, jak si lidé vzájemně vyjadřují…
Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají…