Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12969 článků.

Stáří má zelenou

10.4.2006 

Demografické ukazatele hovoří jasně: přibývá starých lidí a mladých, kteří by je měli nahradit, je nedostatek. Výsledkem této situace je téměř ve všech vyspělých zemích rychlý vzestup výše nákladů na…

Článek v rámci předplatného Přistěhovalci z východní Evropy jsou zaměstnáváni přednostně

10.4.2006 

Zprávaorganizace Home Office uvádí, že díky své silné pracovní etice jsou ve Velké Británii přistěhovalci z východní Evropy preferovaným zdrojem pracovních sil.Podle studie Employers Use of Migrant…

Článek v rámci předplatného Jak se v práci nechovat

10.4.2006 

Abyste byli ve svém zaměstnání úspěšní, potřebujete podporu a respekt ostatních - kolegů, dodavatelů, zákazníků, managementu. Některým lidem se ale do jejich každodenního pracovního života vplíží…

Osobnostní testy využívejte s rozvahou

10.4.2006 

Je známo, že osobnost zaměstnance mívá vliv na jeho pracovní výkon a různé charakterové rysy se hodí pro různá povolání. Stále více firem proto kandidátům před jejich zaměstnáním předkládá nejrůznější…

Nábor a rozvoj manažerů

10.4.2006 

Každá společnost občas stojí před otázkou, kde najít nejvhodnějšího manažera a jak ho potom dále rozvíjet, aby byl maximálně využit jeho potenciál. Nejdůležitější jsou následující tři body:- jednotný…

icon Vůdcovství - hledání rovnováhy

7.4.2006 

Pěstování zdravých rostlin vyžaduje správný přísun vody, světla, hnojiv, péče a pozornosti. Příliš vody nebo příliš málo každé z jmenovaných ingrediencí rostliny poškodí. Podobně se i obchodní vůdci…

Motivační plakáty nejsou jen neúčinné

6.4.2006 

Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…

Článek v rámci předplatného icon Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

6.4.2006 

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…

Pozor na malé věci, které vedou zaměstnance k odchodu

6.4.2006 

I malé projevy přezírání zaměstnanců mohou způsobit velké problémy. Představte si například šéfa, který nervózně poklepává prsty vždy, když přijde zaměstnanec s nějakou novou myšlenkou nebo…

Článek v rámci předplatného Příležitostná registrovaná práce

6.4.2006 

Dlouhodobě nezaměstnaní budou mít od příštího roku možnost krátkodobě si přivydělávat méně kvalifikovanými pracemi a přitom nepřijdou o podporu v nezaměstnanosti. Neměly by jim být ani kráceny…

Článek v rámci předplatného Domácí přesčas není zdravý

4.4.2006 

Zaměstnanci by neměli dovolit mobilním technologiím, aby jim ničily osobní život varuje zpráva, podporovaná vedoucí britskou společností v oblasti mobilních telefonů.The Orange Future Enterprise…

Řízení výkonnosti: Stejný přístup ke všem?

4.4.2006 

Zaměstnavatelé se zaměstnanci v různých oborech a oblastech světa by neměli používat jediný systém řízení výkonnosti v celé organizaci. I když s tímto přístupem některé firmy, jako například Toyota,…

Vyplatí se postgraduální studium?

4.4.2006 

Především nedávní absolventi by se měli zeptat sami sebe, zda se jim další studium vyplatí a jak jim může dlouhodobě pomoci.Důležité je si ujasnit, zda pokračování ve studiu rozšíří a prohloubí vaše…

icon Může nepořádek na stole ohrozit kariéru?

3.4.2006 

Je pravda, že nepořádek na pracovišti může udělat špatný dojem na vašeho vedoucího? Podle některých by na tom nemělo záležet, pokud odvádíte dobrou práci. Pro někoho ale může být čistý stůl znamením…

Kontakty s náboráři - jeden ze způsobů, jak nahoru

31.3.2006 

Budování kontaktů s náboráři - manažery se může vyplatit, ve většině firem se na jejich názor a práci v oblasti výběru adeptů plně spoléhá.Na otázky CareerJournal odpovídá K. Bishop, odborník z New…

Výpis 1057610590 z celkem 12969