Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Je profesionálnější vykání, nebo tykání?

V systému výkonnosti firem hrají důležitou roli vztahy a firemní kultura. Je tedy lepší vzájemné tykání, nebo vykání? Může to ovlivnit slušnost a profesionalitu?…

Já už budu hodný, šéfe

Článek v rámci předplatného Já už budu hodný, šéfe

Firemní hesla typu zákazník na prvním místě nebo pracovat co nejlépe jsou…

Formální odívání v letních dnech

Článek v rámci předplatného Formální odívání v letních dnech

Letní šatník pro obchodního profesionála je tvrdý oříšek. Vlastně letní…

Jaké důvody drží lidi v zaměstnání

Jaké důvody drží lidi v zaměstnání

Proč lidé zůstávají věrni svému zaměstnavateli? Různí lidé mají různé…

Na pracovišti nezapomínejte na hodnoty a morálku

Na pracovišti nezapomínejte na hodnoty a morálku

Jak důležité jsou pro vás vaše vlastní hodnoty a morálka ve vaší organizaci…

Význam budování firemní kultury

Význam budování firemní kultury

Firemní kultura nezačíná a nekončí pouze u formulování jakési vize. Firemní…

Etiketa telefonování na pracovišti

Etiketa telefonování na pracovišti

Od doby, kdy telefony ovládly komunikaci mezi lidmi, se ve většině firmách…

Sportem k úspěšné firmě

Sportem k úspěšné firmě

Firmy, které podporují své lidi v provozování týmových sportů, jsou…

10 tipů pro etickou pracovní kulturu

10 tipů pro etickou pracovní kulturu

Steve Harrison, autor knihy The Managers Book of Decencies (Manažerova…

Wellness aktivity v prostorách firmy jsou efektivnější

Wellness aktivity v prostorách firmy jsou efektivnější

Podle zkušeností některých firem by měli zaměstnavatelé, kteří to myslí…

Jak na víno

Článek v rámci předplatného Jak na víno

Víno je nápoj, který lidstvo zná přibližně od doby čtvrtého tisíciletí před…

6 cest k produktivním konfliktům

Článek v rámci předplatného 6 cest k produktivním konfliktům

Mnozí manažeři se potýkají s řešením konfliktů a často se snaží tomu…

Slušností k efektivní firemní kultuře

Slušností k efektivní firemní kultuře

Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem.…

Výpis 846858 z celkem 1236