Využití firemních příběhů pro zaměstnavatelský branding Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také…
Odchod do důchodu chce vláda oddálit až na 65 let. Řada firem však již dnes…
Mladí lidé odjíždějí za praxí do ciziny Zaměstnávat cizince včeských firmách není dnes nic výjimečného. Všichni…
Jak si najít novou práci Nikdo neříká, že hledání nové práce je jednoduché. Pokud vás však vaše…
Psychologové z University of Toronto, Harvard University, University of…
Nejlepší absolventi programů MBA jsou stále vybíravější, pokud jde o to,…
Dobří náboráři správně třídí potenciální uchazeče Většina náborářů a náborových manažerů zcela nechápe, nebo správně…
Využijte zkušební dobu k testování nováčka Během zkušební doby si obě strany mohou vyzkoušet, jak si navzájem…
Využití kolektivní inteligence v řízení talentů Představte si, že se účastníte hry Milionář a přichází klíčová otázka, na…
Nebuďte hodní náboráři Ve snaze potěšit náborového manažera se většina náborářů snaží nechovat…
Při hledání zaměstnání dají lidé na tip známého Při hledání zaměstnanců firmy stále více využívají doporučení známého. Za…
Obchodní řetězec Tesco zavedl nový softwarový screeningový program, který…
Kdo se při hledání práce vyhýbá internetu, škodí sám sobě. Nejen tím, že…