Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně…
Nábor je pouze počátečním krokem k budování silné základny zaměstnanců.…
V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi…
Více než 150 britských zaměstnavatelů se zapojilo do národní kampaně k…
Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však…
Pro člověka je přirozené chtít, aby jej ostatní lidé měli rádi. Pro…
Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou…
Chcete si být jisti, že vám lidé, které řídíte, věří? - Buďte vidět,…
Americká reforma zdravotnictví naráží na zásadní překážky, nezaměstnanost…
Hlavní příčinou špatného pracovního dne není obávaný šéf nebo nuda, ale…