Co uchazečům o práci stále nedochází
CareerBuilder.com, jeden z největších serverů zabývajících se otázkami zaměstnanosti a kariéry požádal náborové manažery, aby se podělili o nejzávažnější chyby, kterých se uchazeči o zaměstnání…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16675 článků.
CareerBuilder.com, jeden z největších serverů zabývajících se otázkami zaměstnanosti a kariéry požádal náborové manažery, aby se podělili o nejzávažnější chyby, kterých se uchazeči o zaměstnání…
Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti nevyřčené, které mají zaměstnanci ve svých hlavách. Unikátním místem pro přeměnu nevyřčených znalostí…
Nepřátelské vztahy jsou přirozenou součástí organizačních kultur. Často vznikají, aniž by si to zaměstnanci uvědomovali, a proto je také velmi složité nalézt způsob, jímž konflikty řešit. Jak se tedy…
Výzkum ukazuje, že 70% společností považuje HR aktivity za důležité v průběhu organizačních změn jako slučování, přijímání, reorganizaci a zmenšování. Realita je ale taková, že ve skutečnosti méně než…
Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní Americe. Každý den jsme bombardováni telemarketingovými hovory, mailovými kampaněmi a samozřejmě spamy. Výzkum v oblasti soukromí…
Je s podivem, že podle průzkumu eContent Institutu z října 2003, pouze 27% respondentů odpovědělo, že mají adekvátní přístup k informacím, které potřebují k efektivnímu obchodnímu rozhodování. Znamená…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí pár tipů, jak to udělat. Měli bychom klást daleko více otázek a méně mluvit. Nejprve pokládat otevřené otázky, na které nelze…
Jak je nám dobře známo, pro úspěch všech obchodních odvětví je velmi důležitá inovace. Díky inovaci je možné dodávat nové nebo vylepšené výrobky, procesy a služby. Situace ve Velké Británii je v…
Mnoho podnikatelů nevěnuje při zakládání firem dostatečnou pozornost některým klíčovým otázkám finančního řízení. Často jim chybí vzdělání v této oblasti a příliš se orientují jen na určitou funkci…
Vedoucí činitelé musejí umět klást správné otázky. Oznamovací věty čekají na souhlas nebo nesouhlas. Příkazy vyvolají vzpouru nebo rezignaci. Otázky ale dokáží posluchače zaangažovat do debaty,…
Dobrá příprava je polovinou úspěchu nejen ve sportu, ale i v případě hledání zaměstnání. Kvalitní přípravu na přijímací pohovor tvoří jak informace o firmě, tak o vlastní osobě uchazeče. V minulosti…
Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že odmítají poskytovat e-mailové adresy pro účely věrnostních programů, kterých se účastní. Pro firmy je pak ale obtížné…
Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se zákazníky dosud odpovídal heslu Vybudujeme samoobsluhu a zákazníci přijdou. Nijak významně se však neosvědčil. Současné…
Firmy se často ptají, jak mohou vrcholoví manažeři vytvořit skutečnou kulturu růstu. Odpověď se skrývá v řízení změn, které je pro mnoho výkonných pracovníků velkou překážkou. V mnoha případech je…
Ve vzduchu vaší společnosti se může vznášet románek nebo láska, ale i vášeň má svou cenu. Může vás čekat milionový soudní proces, pokles produktivity nebo srážka s rentabilitou. Článek uvádí mnoho…