Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16675 článků.

Co uchazečům o práci stále nedochází

18.2.2004 

CareerBuilder.com, jeden z největších serverů zabývajících se otázkami zaměstnanosti a kariéry požádal náborové manažery, aby se podělili o nejzávažnější chyby, kterých se uchazeči o zaměstnání…

Článek v rámci předplatného icon Sběr znalostí v zákaznickém středisku

16.2.2004 

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti nevyřčené, které mají zaměstnanci ve svých hlavách. Unikátním místem pro přeměnu nevyřčených znalostí…

Nepřítel ve vlastních řadách

16.2.2004 

Nepřátelské vztahy jsou přirozenou součástí organizačních kultur. Často vznikají, aniž by si to zaměstnanci uvědomovali, a proto je také velmi složité nalézt způsob, jímž konflikty řešit. Jak se tedy…

icon Aby změny proběhly hladce

13.2.2004 

Výzkum ukazuje, že 70% společností považuje HR aktivity za důležité v průběhu organizačních změn jako slučování, přijímání, reorganizaci a zmenšování. Realita je ale taková, že ve skutečnosti méně než…

Článek v rámci předplatného icon Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí

11.2.2004 

Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní Americe. Každý den jsme bombardováni telemarketingovými hovory, mailovými kampaněmi a samozřejmě spamy. Výzkum v oblasti soukromí…

icon Z nedostatku informací i chytráci hlavu ztrácí

10.2.2004 

Je s podivem, že podle průzkumu eContent Institutu z října 2003, pouze 27% respondentů odpovědělo, že mají adekvátní přístup k informacím, které potřebují k efektivnímu obchodnímu rozhodování. Znamená…

icon Ptejte se stokrát jinak

9.2.2004 

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí pár tipů, jak to udělat. Měli bychom klást daleko více otázek a méně mluvit. Nejprve pokládat otevřené otázky, na které nelze…

Inovace aneb aktuální stav oblasti výzkumu a vývoje

9.2.2004 

Jak je nám dobře známo, pro úspěch všech obchodních odvětví je velmi důležitá inovace. Díky inovaci je možné dodávat nové nebo vylepšené výrobky, procesy a služby. Situace ve Velké Británii je v…

icon Finanční základy pro začínající podnikatele

6.2.2004 

Mnoho podnikatelů nevěnuje při zakládání firem dostatečnou pozornost některým klíčovým otázkám finančního řízení. Často jim chybí vzdělání v této oblasti a příliš se orientují jen na určitou funkci…

icon Otázkami k silnější firmě

6.2.2004 

Vedoucí činitelé musejí umět klást správné otázky. Oznamovací věty čekají na souhlas nebo nesouhlas. Příkazy vyvolají vzpouru nebo rezignaci. Otázky ale dokáží posluchače zaangažovat do debaty,…

Článek v rámci předplatného Bez přípravy na pohovor nelez

5.2.2004 

Dobrá příprava je polovinou úspěchu nejen ve sportu, ale i v případě hledání zaměstnání. Kvalitní přípravu na přijímací pohovor tvoří jak informace o firmě, tak o vlastní osobě uchazeče. V minulosti…

Článek v rámci předplatného icon Zničí spam věrnostní programy?

5.2.2004 

Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že odmítají poskytovat e-mailové adresy pro účely věrnostních programů, kterých se účastní. Pro firmy je pak ale obtížné…

Článek v rámci předplatného icon Já mám devět kanálů a oni jednou do páru

4.2.2004 

Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se zákazníky dosud odpovídal heslu Vybudujeme samoobsluhu a zákazníci přijdou. Nijak významně se však neosvědčil. Současné…

icon Akční trénink pro řízení změn

4.2.2004 

Firmy se často ptají, jak mohou vrcholoví manažeři vytvořit skutečnou kulturu růstu. Odpověď se skrývá v řízení změn, které je pro mnoho výkonných pracovníků velkou překážkou. V mnoha případech je…

Článek v rámci předplatného Láska je láska

4.2.2004 

Ve vzduchu vaší společnosti se může vznášet románek nebo láska, ale i vášeň má svou cenu. Může vás čekat milionový soudní proces, pokles produktivity nebo srážka s rentabilitou. Článek uvádí mnoho…

Výpis 1537615390 z celkem 16675