Od doby, kdy telefony ovládly komunikaci mezi lidmi, se ve většině firmách ani jinak než telefonicky zákazníci neoslovují. První kontakt se zákazníkem se vytváří…
Firmy, které podporují své lidi v provozování týmových sportů, jsou…
Steve Harrison, autor knihy The Managers Book of Decencies (Manažerova…
Podle zkušeností některých firem by měli zaměstnavatelé, kteří to myslí…
Mnozí manažeři se potýkají s řešením konfliktů a často se snaží tomu…
Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem.…
Howard Book z obchodní školy Insead hovořil na Mezinárodní konferenci na…
Po skončení mateřské dovolené si zaměstnané matky mohou vybrat řádnou…
V dnešním světě to nemá nikdo lehké a někdy se zdá, že jedinou cestou, jak…
Efektivní komunikační dovednosti jsou základní součástí každé obchodní…
Firmy by měly pracovat na rozvíjení kultury bez zbytečného absentérství. To…
Zeptejte se zaměstnanců, jak chtějí, abyste s nimi zacházeli, a zjistíte,…