Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Staňte se králem zaměstnaneckých odměn

Na důkaz své vděčnosti pořádají manažeři jisté banky v Pennsylvánii kuchařské večírky, na kterých grilují hamburgery pro své zaměstnance. Vzdělávací firma ve…

Nepeněžní benefity na vzestupu

Článek v rámci předplatného Nepeněžní benefity na vzestupu

Finanční důvody vedly a vedou celou řadu firem k odsouvání plánovaného…

Dáte si ranní rozcvičku?

Článek v rámci předplatného Dáte si ranní rozcvičku?

Některé firmy (jako například Fried Frank) začaly pro své zaměstnance…

Trsal by váš šéf macarenu?

Článek v rámci předplatného Trsal by váš šéf macarenu?

Proč některé společnosti vyhlašují dny vyzývavých účesů, bot nebo kravat?…

Motivace je především o důvěře

Článek v rámci předplatného Motivace je především o důvěře

Dnes už nestačí, aby se správný manažer uměl dobře vyjadřovat, mluvil…

Může se zaměstnanec skutečně sám ohodnotit?

Článek v rámci předplatného Může se zaměstnanec skutečně sám ohodnotit?

V současné době se mezi manažery a jejich podřízenými v mnoha firmách…

Odměna může být sladká i hořká

Článek v rámci předplatného Odměna může být sladká i hořká

V mnoha firmách se dnes začíná pracovat týmově. Počty členů jsou závislé na…

Nenechte se rozházet hodnocením výkonnosti

Článek v rámci předplatného Nenechte se rozházet hodnocením výkonnosti

Hodnocení výkonnosti stresuje nejednoho zaměstnance. Mnozí se upřímného…

Zlepšování a motivace pracovníků zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Zlepšování a motivace pracovníků zákaznických středisek

Pracovníci zákaznických středisek tvoří zvláštní zaměstnaneckou skupinu,…

Přechytračte konkurenci: 9 motivačních tipů

Článek v rámci předplatného Přechytračte konkurenci: 9 motivačních tipů

Motivace zaměstnanců je v moderních firmách jedním z nejčastěji…

Jak manažer chválil, až přechválil

Článek v rámci předplatného Jak manažer chválil, až přechválil

Mnozí vedoucí pracovníci se cítí provinile, když nemají denně čas vyjádřit…

Průzkumy spokojenosti zaměstnanců - co funguje a co nikoli?

Článek v rámci předplatného Průzkumy spokojenosti zaměstnanců - co funguje a co nikoli?

Mnoho firem zavádí do svých pravidelných postupů tzv. hodnocení…

Čtyři pozitivní kroky proti absentérství

Článek v rámci předplatného Čtyři pozitivní kroky proti absentérství

Absentérství je jedním ze základních personalistických problémů. Téměř na…

Výpis 105117 z celkem 173