Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí…
Vyhrajte přijímací pohovor předem Abyste si zajistili, že pohovor, na který jste pozvaní, bude úspěšný,…
Jak správně najmout finančního odborníka Vysoká fluktuace zaměstnanců zvyšuje náklady a ničí produktivitu práce. Dá…
Chtějí vaši zaměstnanci zůstat? Prezident společnosti Management Recruiters International Michael Jalbert…
Chování náboráře ovlivňuje rozhodování uchazeče Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání uvádějí, že osoba, s níž vedou pohovor,…
Atraktivní lidé mají větší šanci, že budou mít lukrativní a úspěšné…
Věnujte pozornost tomu, co o sobě uvádíte na Internetu Jen ve Velké Británii jsou na stránkách MySpace a Facebook informace o…
Deloitte láká talent počítačovou hrou Upoutat pozornost mladých potenciálních zaměstnanců z dnešní generace hráčů…
Cílem vlastního public relations je převzetí odpovědnosti za sebe samého a…
Internet může zničit kariéru Britská společnost BackgroundChecking.com varuje uchazeče o zaměstnání, aby…
Pokročilý networking Mika Naleho Autor navrhuje několik různých technik, které mají napomoci kontinuálnímu…
Internet vám může zlomit vaz - hned několikrát Moderní komunikační technologie odbourávají…