![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Firemní kultura není o sloganech na chodbách ani o barevných prezentacích na poradách. Odráží se v každodenních situacích – v komunikaci, ve způsobu rozhodování, v…
Dva roky poté, co se globální IT skupina Atos rozdělila na dvě části,…
V loňském roce vznikl v Česku moderní a cenově dostupný průzkum odměňování…
Bez práce bylo ke konci uplynulého měsíce 329.501 lidí, o 14.036 méně než v…
Podle nejnovějších globálních průzkumů společnosti ManpowerGroup se…
Jak přemýšlí generace Z o práci, hodnotách a firemní kultuře? Andrea Černá,…
Polská ekonomika v letech 2023 až 2025 vykazuje výrazně rychlejší nominální…
V květnu rostla poptávka po některých pozicích v potravinářském…
Plánování směn je nedílnou součástí HR agendy. Přesto v mnoha organizacích…
Zaměstnanecké průzkumy pomáhají porozumět firemnímu klimatu a včas…
Motivovaní lidé a prostor pro jejich růst – to je podle Josefa Trejbala,…
Když Jan Rožek před třemi lety nastoupil do vedení Electroluxu pro Česko a…
V dnešní digitální době, kdy se náborové trendy i očekávání kandidátů…