K dobrým komunikačním dovednostem patří i schopnost jednat uváženě pod tlakem. Článek přináší 5 tipů jak na to.- Naučte se blafovat. Jako dobrý komunikátor byste…
Odborníci tvrdí, že klíčem při vysvětlování krátkého trvání některých…
Každý se občas podívá na svůj horoskop a pokud něco sedí, přitáhne to jeho…
Otázkou kouření na pracovišti se musí zabývat řada zaměstnavatelů.…
Daně. To je důvod, proč každá čtvrtá česká firma uvažuje o přesunu svého…
Lidé by se měli zaměstnávat přímo úměrně tomu, na co si troufají. Na tomto…
Najednou se cítíte vpráci divně a nevíte, jestli není náhodu čas dát…
Nejvíce zaměstnavatelů, kteří nabízejí svým zaměstnancům wellness programy,…
Nejvíce zaměstnavatelů, kteří nabízejí wellness programy svým zaměstnancům…
Většina lidí považuje Internet za dobré místo k učení. Například při studiu…
Zaměstnavatelé by měli výhledově očekávat nesnáze v udržení mladých…
Možná nevíte, jak vás způsob, kterým sdělujete určité věci svému…