Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však chybí. Dobrá zpráva je, že se jí lze učit. Článek shrnuje několik kroků, u nichž je třeba…
V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury.…
Ekonomická recese zvyšuje tlak na zaměstnance. Mnozí se vyhnuli propuštění,…
Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když…
S objevujícími se pozitivními signály o vývoji ekonomiky nastává doba, kdy…
Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní…
Komunikace na pracovištích často probíhá e-mailem. Lidé však do e-mailů…
Zamysleli jste se někdy nad tím, kolik času v zaměstnání věnujete řešení…
Blíží se sezóna vánočních firemních večírků a možná si říkáte, že je to ten…
Existují ředitelé firem, kteří se domnívají, že byznys je jen záležitostí…
Bez ohledu na to, jak šikovně podáte špatné zprávy, pravděpodobně způsobí…
Budování a řízení kreativních týmů patří mezi největší manažerské výzvy.…
Období ekonomické recese posiluje stres a strach zaměstnanců. Budete-li…