Týmy, které dokáží efektivně komunikovat, dosahují lepších výsledků. Spolupráce a sdílení informací navíc usnadňuje rozhodování. Napomáhá také k lepší pracovní…
Konflikty na pracovišti nejsou nic příjemného. Přesto je důležité…
V současném hektickém a stále se měnícím podnikatelském prostředí roste…
Ne každý je nadšený z firemního vánočního večírku. Nabízejí se otázky jako…
Často se stává, že slibujeme druhým, že se o něco postaráme, i když máme…
Bez ohledu na současnou rekordní nezaměstnanost přinese rok 2010 firmám…
Firmy s vysoce efektivní interní komunikací mají lepší pozici pro udržení…
Zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že dlouhá pracovní doba vyžaduje…
Většina lidí si myslí, že je dostatečně profesionální na to, aby dokázala…
Ženy, které mohou čerpat dlouhou mateřskou dovolenou, mohou také poškozovat…
Řada zaměstnavatelů byla kvůli ekonomické recesi nucena přistoupit k …
1. Podporujte lidi v osobním setkávání místo e-mailů.2. Jste-li rozčílení,…