Manažeři preferují zákaznický servis 24/7 Podle průzkumu společnosti Avaya volí jeden zdeseti evropských firemních manažerů dodavatele, který má nonstop zákaznický servis. Navíc 89 % z3 000 oslovených…
Celoevropský průzkum společnosti Krauthammer ukázal, že svým manažerům…
Mladým chybí nadšení Svýjimkou Indie představuje generace zaměstnanců narozených po roce 1980,…
Náborové strategie stále ještě nejsou bez chyby. Ukazuje to kontinuální…
Práce frustruje každého pátého Brita V průzkumu vzorku milionu britských zaměstnanců se zjistilo, že 50 %…
Práce přesčas má negativní vliv na ženy V domácnostech, kde jsou zaměstnáni muži i ženy, se od ženy běžně očekává,…
Polovina poškozených zaměstnanců se domáhá svých práv soudní cestou Více než polovina britských zaměstnanců, kteří utrpěli pracovní úraz,…
Polovina armádního personálu zvažuje jinou kariéru Téměř polovina vojenského personálu je podle nejnovějšího průzkumu…
Rostoucí ceny pohonných hmot a zhoršující se doprava vede 26 % amerických…
Nejvíce stresovaným oborem ve Velké Británii je náborářství. Ukázal to…
Starší pracovníci jsou šťastnější a mají větší motivaci než jejich mladší…
Buduj značku, získáš talenty Ochrana image značky je stále důležitější pro to, aby firmy upoutávaly,…
Světu chybí účetní a finanční odborníci Firmy po celém světě se potýkají strvalým nedostatkem zkušených…