Umění komunikace je zásadní pro poskytování služeb zákazníkům, spolupráci s dodavateli, vyjednávání kontraktů, podporu týmové práce, řešení konfliktů atd. Důležité…
I když se postavení žen v zaměstnání v posledních letech zlepšuje, stále…
Děsíte se dalšího dne vkanceláři? Přemýšlíte o své vysněné práci? Udělejte…
Stres se stal vaším každodenním kolegou? Pak pozor na to, abyste si na něho…
Řada lidí dnes pracuje v labyrintu malých šedivých kójí. To však neznamená,…
Co pro manažery lidských zdrojů skutečně znamená pojem strategické HR? Na…
Britský ministr financí Alistair Darling minulý týden oznámil, že vláda…
Chystaný zákon ve Velké Británii, který má vejít v platnost 6. 4., může HR…
Ano a ne při dávání dárků na pracovišti podle Jodi R.R. Smithové,…
Pracovní a soukromý život někdy nelze zcela oddělit. Co můžete dělat, když…
Nesnášíte přijímací pohovory, protože nevíte, na co se uchazečů zeptat?…
Na začátku devadesátých let bylo běžné, že každý vytížený manažer trpěl…
Stali jste se novým členem týmu. Jenže jak to udělat, aby svámi byli…