Hotelový řetězec zjistil, jak si udržet zaměstnance - podle průzkumu v hotelovém řetězci Hilton Int., můžebýt rozhodující faktorškolení zaměstnanců. Z 1800…
Asi nikdo nemá rád tzv. cold call, neboli první telefonický kontakt s…
Vytváření nového systému hodnocení zaměstnanců není jednoduchá záležitost.…
Uchazeči o zaměstnání se stále častěji zajímají o možnosti vzdělávání a…
Požádat o zvýšení platu bez přípravy, argumentů a dokumentace, vás může…
Atraktivní balíček benefitů není jen nástrojem pro nábor. Když zaměstnanci…
Zaměstnanci ve Velké Británii oslaví tento týden pátek bez e-mailu. Jedná…
Západní svět se potýká s problémem stárnutí a odchodu zaměstnanců. Jen ve…
Teleworking nabízí řešení situací, jako jsou dopravních zácpy, živelní…
Většina lidí s navštívenkou váhá. Čeká až bude mít firmu, pozici nebo…
Co dělat, když vám někdo nabídne práci, ale vy čekáte na rozhodnutí, zda…
Rozvoj techniky vede k rychlému nárůstu počtu lidí, kteří pracují doma.…